يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۲۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۵ مهر ۱۴۰۰
رئیس سازمان رسانه‌ای اوج: یکی از وظایف سازمان اوج مطالبه گری است؛ قرار بود در پایتخت ۵ بابا پنجعلی در درگیری با داعش به شهادت برسد که در جلساتی که با حاج قاسم داشتیم از ما خواست که این کار را نکنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محمدحسنی، رئیس سازمان رسانه‌ای اوج: سازمان اوج سال ۱۳۹۰ تاسیس شد؛ ما در سال ۹۰ با ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه فعالیت خود را شروع کردیم.

هیچکدام از فعالان سازمان اوج عضو هیچ نهاد رسمی نیستند و حضورشان هر سال تمدید می‌شود.

در طول ۱۰ سال حدود ۲۳ هزار اثر تولید کردیم و بیش از ۵ هزار نفر در فعالیت‌های ما درگیر بودند.

قرار بود بابا پنجعلی شهید شود!

از ورود به حوزه‌های اقتصادی غیرمرتبط خودداری کنیم؛ برای افزایش مشارکت در انتخابات فعالیت کردیم، ولی به ستاد‌های انتخاباتی ورود پیدا نکردیم.

یکی از وظایف سازمان اوج مطالبه گری است؛ قرار بود در پایتخت ۵ بابا پنجعلی در درگیری با داعش به شهادت برسد که در جلساتی که با حاج قاسم داشتیم از ما خواست که این کار را نکنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها