يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۳۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۷ مهر ۱۴۰۰
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی جزئیات قیمت انواع میوه های پاییزی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، اسدالله کارگر با اشاره به اینکه قیمت هویج در بازار طی هفته‌های اخیر تقریباً به ثابت رسیده است، گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم هویج در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۸۰۰۰ تا ۱۱,۰۰۰ تومان است.

وی قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی نو را نیز بین ۴۰۰۰ تا ۵,۵۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم خرمالوی شمال نیز بین ۸۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ تومان و خرمالوی شهریار بین ۲۰۰۰۰ تا ۲۴,۰۰۰ تومان است.

کارگر قیمت موز را نیز بین ۲۶۰۰۰ تا ۲۸,۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم نارنگی انشو نیز بین ۷۰۰۰ تا ۱۱,۰۰۰ تومان و نارنگی تخم ژاپنی بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۳,۰۰۰ تومان است.

به گفته وی قیمت هر کیلوگرم لیموترش سنگی نیز بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ تومان است.

قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات به شرح جدول ذیل است.

قیمت میوه‌ امروز ۲۷ مهر +جزئیات

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها