يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۷۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۱ آبان ۱۴۰۰
فولاد بعد از سه سال در اهواز بیش از یک گل از میهمان خود دریافت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایلنا، در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک فولاد خوزستان را در ورزشگاه شهدای فولاد موفق شد این تیم را شکست دهد.

فولاد خوزستان در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که در ۲۳ ماه گذشته در ورزشگاه خانگی خود شهدای فولاد تا کنون برابر تیمی طعم شکست را نچشیده بود و آخرین بار با گل مهدی ترابی در هفته دهم لیگ نوزدهم برابر همین پرسپولیس شکست خورد تا بعد از ۲۵ بازی در خانه خود باز مغلوب پرسپولیس شود.

همین فولادی‌ها برای نخستین بار بعد ۹۱۷ روز یعنی نزدیک به سه سال در لیگ برتر در اهواز بیشتر از یک گل از میهمان خود دریافت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها