يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۴۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۱ آبان ۱۴۰۰
در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس به دنبال فرار از بحران برابر زنیت است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه ۱۱ مهر با برگزاری ۸ دیدار شروع می‌شود.

گروه E

بایرن مونیخ - بنفیکا

دیناموکیف- بارسلونا

بایرن بعد از برتری بزرگ برابر یونیون برلین در بوندسلیگا باید دیدار برگشت خود را برابر بنفیکا انجام دهد. در این دیدار نیز احتمالا ناگلزمن به دلیل کرونا غایب است. بایرن می تواند با برد و کسب ۱۲ امتیاز خیال خود را برای صعود تقریبا راحت کند و روند ۱۰۰ درصدی خود را در این فصل لیگ قهرمانان ادامه دهد.

در دیگر دیدار بارسلونا در اولین دیدار بدون رونالد کومان در لالیگا برابر آلاوس به تساوی رسید و حالا در لیگ قهرمانان به دیدار دیناموکیف می رود. بارسلونا در دیدار برابر آلاوس در هفته دوازدهم لالیگا با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این بازی پیکه و آگوئرو مصدوم شدند. غیبت این دو بازیکن در دیدار برابر دیناموکیف قطعی است و نمی توانند تیم را همراهی کنند. بارسلونا در سه بازی خود در دور رفت تنها یک پیروزی کسب کرده است.

گروه F

آتالانتا- منچستریونایتد

ویارئال- یانگ بویز

پس از شکست سخت ۵ بر صفر مقابل لیورپول هفته گذشته، یونایتد توانست با ۳ گل تاتنهام را شکست دهد تا فشارها از روی سولسشایر برای چندمین بار برداشته شود. حالا یونایتد باید در ایتالیا به میدان برود و دیدار حساس برابر آتالانتا را در پیش دارد و بعد از این دیدار نیز باید برابر منچسترسیتی قرار گیرد. این دو دیدار می تواند عیار این فصل یونایتد را مشخص کنند.

گروه G

سویا - لیل

ولفسبورگ - سالزبورگ

در یکی از متعادل ترین گروه های لیگ قهرمانان دو دیدار برگزار می شود. ولفسبورگ بعد از اخراج مارکو فان بومل هلندی از سمت مربیگری خود باز هم شرایط بدی را تجربه می کند و باید دید می تواند برابر نماینده اتریش به ساحل آرامش برسد و پیروزی مهمی را به دست بیاورد یا خیر.

گروه H

مالمو - چلسی

 یوونتوس - زنیت

در نهایت در گروه آخر لیگ قهرمانان نیز زنیت با سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران باید در تورین برابر یوونتوس بحران زده قرار گیرد. هر نتیجه غیر از برد یوونتوس می تواند باعث اخراج آلگری از این تیم شود. جدال ماسیمیلیانو آلگری و تفکرات این مربی ایتالیایی با سرگئی سماک جوان می تواند جذاب از آب در بیاید. در طرف دیگر چلسی صدرنشین لیگ برتر انگلیس می خواهد در سوئد گام بلندی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان بردارد و پیروزی دیگری را کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها