أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۴۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۳ آبان ۱۴۰۰
تبیین واقعیات دولت روحانی
شبکه دلالی دولت تدبیر و امید که در همه اقتصاد کشور رخنه کرده و با گروگان گرفتن معیشت مردم زندگی را سخت و گرانی های شدید را به مردم تحمیل کردند یک به یک در حال پاشیدن و محکوم شدن هستند.

جولان دلالان در دولت تدبیر و امید/ روحانی: نگذاریم یک عده دلال زندگی مردم را با مشکل مواجه کنند!! + اینفوگرافیکبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اخلالگران بازار روغن در سال ۹۹، دستگیر شدند. این تیتر خبری بود که صبح دیروز(چهارشنبه 12آبان) به صورت گسترده در رسانه ها منتشر شد.

عباس قبادی معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان مرتبط با وی که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۹۹ داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند.

با دستگیری عباس قبادی تعداد دستگیری ها و محکومین شبکه دلالی دولت تدبیر و امید رکورد جدیدی از خود ثبت کرد تا لکه ننگ دیگری بر دامان رئیس دولت و حامیان اصلاحطلب‌شان باشد.

شبکه دلالی دولت تدبیر و امید که در همه اقتصاد کشور رخنه کرده و با گروگان گرفتن معیشت مردم زندگی را سخت و گرانی های شدید را به مردم تحمیل کردند یک به یک در حال پاشیدن و محکوم شدن هستند تا هیچ مسئولی دیگر جرأت دست درازی به بیت المال را نداشته باشد.

جولان دلالان در دولت تدبیر و امید/ روحانی: نگذاریم یک عده دلال زندگی مردم را با مشکل مواجه کنند!! + اینفوگرافیک

*حسین فریدون (برادر حسن روحانی)/ ۹ مهر ۱۳۹۸ سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام کرد حسین فریدون به اتهام اخذ رشوه به ۵ سال حبس قطعی و رد مال به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان محکوم شده‌است. در رای نهایی دادگاه تجدیدنظر، حکم هفت سال حبس فریدون به پنج سال تقلیل یافته‌است.

* ولی‌الله سیف/ رئیس وقت بانک مرکزی متهم به برهم زدن نظم و آرامش بازار ارزی کشور و زمینه‌سازی برای خرید و فروش غیرقانونی ارز به‌میزان 159 میلیون و 800 هزار دلار و 20 میلیون و 500 هزار یورو و همچنین اهمال و سوءمدیریت در دوران مسئولیت خود، به تحمل 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

* احمد عراقچی/ معاون وقت ارزی بانک مرکزی نیز با همین اتهامات به تحمل هشت سال حبس تعزیری محکوم گردید.

* مهدی جهانگیری (برادر معاون اول روحانی)/ به جرم قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ ۶۰۷ هزار و ۱۰۰ یورو و همچنین ۱۰۸ هزار دلار و با ارزش ریالی ۲۶ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال به لحاظ انتقال ارز به صورت غیرقانونی به خارج از کشور به تحمل دو سال حبس و ضبط ارز قاچاق شده و جزای نقدی ۴ برابر بهای ریالی ارز قاچاق یعنی ۴ برابر ۲۶ میلیارد ریال محکومیت حاصل کردند.

* پوری حسینی (رئیس سازمان خصوصی سازی)/ در سال ۱۳۹۹ پوری حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی به جرم «اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور به طور عمده از طریق عدم رعایت تشریفات قانونی در واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی» به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

* علی اشرف ریاحی (داماد محمدرضا نعمت‌زاده وزیر اسبق صمت)/ متهم فراری بزرگترین پرونده فساد پتروشیمی

* مهدی جمالی (مدیر عامل سایپا)/ مهدی جمالی مدیرعامل سابق سایپا به جرم مشارکت در اخلال در نظام توزیعی به هفت سال حبس، محکوم شد.

* علی اصغر پیوندی (رئیس سازمان هلال احمر)/ سی ام مهرماه ۱۳۹۹ اعلام شد که علی‌اصغر پیوندی به جرم اتهامات مالی به ۱۲ سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده‌است.

* حمیدرضا خلیلى/ مشارکت در اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومى و فروش گوشت با نرخ دولتى در بازار آزاد

* شبنم نعمت زاده (دختر نعمت زاده وزیر روحانی)/ شبنم نعمت زاده به جرم مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در توزیع مایحتاج دارویی به ۲۰ سال حبس تعزیری ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و محرومیت دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

* هادی رضوی (داماد شریعتمداری)/ در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۸، سخنگوی قوه قضاییه خبر داد که هادی رضوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به ۲۰ سال حبس، رد مال، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده‌است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها