کد خبر: ۴۹۵۵۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۱۳ آبان ۱۴۰۰
استاندار سمنان گفت: تامین آب مهمترین مطالبه اقشار مردم، نخبگان و موثران استان از دولت سیزدهمین در نهمین سفر استانی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا: سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در آستانه سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به استان از فرودگاه سمنان افزود: تامین آب از دغدغه های همه مردم، موثرین، سرمایه گذاران و دانشگاهیان است.

وی تاکید کرد: به همین دلیل بیشتر طرح های عمرانی استان سمنان نیز متناسب با نیاز آبی تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در آمادگی کامل برای بهره مندی هر چه بیشتر از حضور دولتمردان سیزدهم قرار دارد، افزود: بازدید از واحدهای صنعتی، دیدار با اقشار منتخب و نشست شورای اداری برنامه های پیش بینی شده امروز است.

وی با اشاره به برگزاری سه نشست در روزهای گذشته با مسوولان دولت در تهران برای هماهنگی بیشتر گفت: سفر دولت سیزدهم به استان سمنان یادآور سفر رهبر معظم انقلاب در آبان ۱۳۸۵ است و امید است این سفر دستاوردهای خوب یداشته باشد.

هاشمی به وجود ۱۹ شهرک صنعتی و بیش از یکهزار و ۷۰۰ واحد صنعتی در استان اشاره و اضافه کرد: برخی واحدها با ظرفیت کمتر فعالیت دارند و برخی در تملک بانک هستند که برای بازفعال شدن آنها برنامه هایی پیش بینی شده است.

استاندار سمنان یادآور شد: طرح آزادراه حرم تا حرم و دیگر طرح های مهم استانی در جلساتی با معاون اول رئیس جمهوری اولویت بندی شده است و در نشست شورای اداره نیز شرح کامل آن به استحضار رئیس جمهوری می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز یکی از ویژگی های آیت الله رئیسی را مردمی بودن دانست و گفت: سفرهای مکرر رئیس جمهوری برای خدمت است که در این زمینه آرام و قرار ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به اینکه سفر دولت سیزدهم یادآور سفر رهبری معظم انقلاب به استان سمنان است، گفت: امیدواریم با توجه به پرخیر و برکت بودن هشت سفر گذشته دولت سیزدهم به استان ها، سفر نهم به سمنان نیز با خیر و برکت برای سمنان همراه باشد و مردم از برکات آن بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه از ابتدای زمزمه حضور آیت الله رئیسی در استان سمنان، آب مساله اول استان سمنان مطرح شد، تاکید کرد: استان سمنان در منطقه کویری قرار دارد و از شاهرود تا گرمسار به ویژه سمنان با مشکل کم آبی مواجه است و این مساله به استحضار دولتمردان رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها