يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۵۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سرباز هنگ مرزی سردشت که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شده بودند، بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم: سرباز هنگ مرزی سردشت که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شده بودند، بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت سرباز مرزبانی بر اثر درگیری

 صبح روز گذشته مرزبانان هنگ مرزی سردشت واقع در استان آذربایجان غربی برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شده بودند که در حین پوشش امنیتی منطقه یکی از سربازان بر اثر اصابت گلوله مجروح شد.

سرباز مجروح به هویت رضا هدایتی پایه خدمتی بهمن ماه 99 بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافت اما متأسفانه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است این درگیری در منطقه مرزی بلفت به وقوع پیوست.

شهید هدایتی مجرد، اهل و ساکن بندر انزلی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها