يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۶۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مسی در مادرید؛
اسطوره تیم ملی آرژانتین در حال درمان مصدومیتش در شهر مادرید است.

به گزارش پایگاه 598، نشریه «MD» خبر داد لیونل مسی از پنجشنبه گذشته در مادرید حضور دارد و در حال درمان مصدومیت ران پای چپش است تا خود را برای بازی های پیش روی تیم ملی آرژانتین آماده کند.

مسی اگر دوران درمانش در مادرید خوب پیش برود فردا(دوشنبه) عازم بوینس آیرس می شود تا آخرین مرحله از دوران نقاهتش را در اردوی تیم ملی آرژانتین سپری کند.

لئو آرزوی بزرگی پیش رو دارد و می خواهد در جام جهانی 2022 قطر به بزرگترین و مهمترین آرزویش یعنی بوسه به کاپ قهرمانی بزند.

به همین خاطر مسی به هیچ وجه نمی خواهد بازی های پیش رو مقابل اروگوئه و برزیل را از دست دهد. ابرستاره پاریسی ها می خواهد مقابل برزیل 90 دقیقه بازی کند.

مسی برای دومین هفته متوالی نتوانست پاری سن ژرمن را همراهی کند و شب گذشته در بازی پاریس با بوردو غایب بود.

آرزوی اسطوره آرژانتین قهرمانی در جام جهانی+عکس

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها