يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۶۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۶ آبان ۱۴۰۰
پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز آنان در فرهنگسرای اندیشه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، معصومه آبرون اظهار داشت: مراسم اختتامیه پانزدهمین آئین تجلیل از «نوگلان حسینی» همراه با معرفی نفرات برگزیده این رویداد ملی از فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

وی افزود: پانزدهمین آئین «نوگلان حسینی» با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همراهی شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خانه مداحان، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار خواهد شد.

آبرون با اشاره به اینکه فراخوان «نوگلان حسینی» همزمان با محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از سوی فرهنگسرای اندیشه منتشر شد، گفت: نوجوانان مداح در پایه‌های مختلف تحصیلی و از تمامی استان‌های کشور در این مسابقه شرکت کردند. بیش از ۱۲۰۰ نوجوان مداح از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده و راستی‌آزمایی شدند. پس از برگزاری مرحله راستی‌آزمایی و انتخاب اولیه مداحان برتر، با حضور چهره‌های مطرح مداحی از جمله مصطفی خورسندی، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، محمد صادقی، حسین صیامی، حامد بهبود و محمد امانی مهر داوری پانزدهمین آئین «نوگلان حسینی» انجام شد.

وی پخش مداحی نوجوانان در قالب یک ویژه برنامه از شبکه قرآن و انتخاب نهایی نفرات برگزیده از سوی هیئت داوران آخرین مرحله این رویداد ملی بیان کرد و گفت: مراسم اختتامیه پانزدهمین آئین «نوگلان حسینی» روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور مسئولین فرهنگی کشور، نخبگان و پیرغلامان اهل بیت (ع) در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

آبرون اظهار داشت: در این مراسم چهره‌های فرهنگی کشور از جمله حجت‌الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، عباس باستانی رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، یوسف ارجونی رئیس بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور و اساتیدی نظیر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد قائم‌مقامی، محمدرضا سنگری، محمدحسین رجبی‌دوانی و … حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها