أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۲۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۳ آبان ۱۴۰۰
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بر پیگیری حمایت‌های حقوقی از آمر به معروف حادثه اخیر بلوار سجاد مشهد در شعب ویژه امر به معروف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس: پنج‌شنبه شب در بلوارسجاد مشهد، سرهنگ رمضانی جانشین سابق پلیس امنیت اخلاقی خراسان رضوی پس از ورود به درگیری و اقدام به امر به معروف و نهی از منکر، توسط فرد خاطی که به دلیل شرب خمر در حالت عادی نبوده و همراهان وی مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به ماده ۸ و ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد تصریح کرد: قانون پشتیبان و حامی امربه معروف و نهی ازمنکر افراد است و براین اساس مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر نمایند، قابل تخفیف و یا تعلیق نیست.

مهدی رضایی بر پیگیری حمایت‌های حقوقی از آمر به معروف حادثه اخیر بلوار سجاد مشهد در شعب ویژه امر به معروف تاکید کرد و ضمن تقدیر از عملکرد منطقی و قانونی این آمربه معروف ادامه داد: همه مردم نسبت به جامعه و یکدیگر مسئولیت داشته و در این خصوص مسئولیت متولیان دستگاه‌های اداری مرتبط به منظور انجام وظایف عمومی و اختصاصی خویش طبق قوانین ابلاغی امر به معروف و نهی از منکر دوچندان است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها