يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۳۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۶ آبان ۱۴۰۰
در مستند "پشت پرده" شبکه سه سیما، برای نخستین‌بار تصویر دستخط رهبر انقلاب یک ماه پیش از افزایش قیمت‌ها در سال ۹۸ منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از صدا و سیما: شب گذشته گزارشی مستند از تلویزیون پخش شد که به نقش رهبر انقلاب در مهار حوادث پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت پرداخت.

در مستند "پشت پرده" شبکه سه سیما، برای نخستین‌بار تصویر دستخط رهبر انقلاب یک ماه پیش از افزایش قیمت‌ها در سال ۹۸ منتشر شد.

رهبر انقلاب در این نامه نوشتند: «این مورد مربوط به خود مسئولان سه قوه است و اینجانب بخاطر نظرات گوناگون در آن مورد نظری ندارم.»

پاسخ منتشرنشده رهبر انقلاب به نامه روحانی و واکنش ایشان به وقایع آبان۹۸

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها