أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۵۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۹ آبان ۱۴۰۰
بلیت فروشی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ میان الهلال و پوهانگ استیلرز آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم فوتبال الهلال عربستان سه شنبه در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ریاض میزبان پوهانگ استیلرز کره جنوبی است.

در همین رابطه نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد: باشگاه الهلال بلیت فروشی اینترنتی این بازی را از امروز(شنبه) آغاز می‌کند. 

طبق اعلام باشگاه سعودی بلیت فروشی در ۵ سطح به فروش می رسد. سطح اول سکوهای طلایی است که با قیمت ۶۵۰۰ ریال(تقریبا ۵۳ میلیون تومان) عرضه می شود.

سطح دوم بلیت های نقره ای است که با قیمت ۳۵۰۰ ریال( ۲۶ میلیون تومان) عرضه می شود. سکوی های نوع سوم با مبلغ ۷۰۰ ریال( ۶ میلیون تومان) و نوع چهارم ۲۰۰ ریال(یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان) و نوع پنجم با ۶۵ ریال( نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان) عرضه می شوند.

تماشای فینال آسیا با قیمتی باورنکردنی +عکس

در این بازی به دلیل میزبانی الهلال ۹۵ درصد سکوهای ورزشگاه ملک فهد ریاض در اختیار سعودی ها قرار دارد و تنها ۵ درصد به تیم کره ای تعلق می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها