أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
شبکه انگلیسی به‌دنبال ایجاد تنش در افغانستان؛
در پی ادعای شبکه سلطنتی انگلیس، مبنی بر مبارزه دو تن از مقامات دولت پیشین افغانستان علیه طالبان، پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و آنها در کشورهای دیگری به‌سر می‌برند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بنگاه سخن‌پراکنی پادشاهی انگلیس (بی‌بی‌سی) با انتشار عکسی از دو مقام پیشین دولت افغانستان، مدعی شد که این عکس، نشان می‌دهد آنها به مقاومت علیه طالبان ادامه می‌دهند.

بی‌بی‌سی ادعا کرده است: در این عکس «فضل احمد معنوی» وزیر عدلیه (دادگستری) پیشین و «حفیظ منصور» عضو هیئت مذاکره‌کننده صلح افغانستان در دوحه، در مکانی نامشخص در افغانستان دیده می‌شوند.

این رسانه افزوده: آنها پس از سقوط کابل به دست طالبان به ولایت خود، پنجشیر رفتند و علیه نیروهای طالبان جنگیدند. پس از سقوط پنجشیر خبری از اینکه آنها کجا هستند در دست نیست.

اطلاعات دریافتی خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس حاکی است یکی از این دو نفر، هم‌اکنون در تاجیکستان و دیگری در ایران به سر می‌برند.

بر این اساس، ادعای بی‌بی‌سی در مورد تداوم مقاومت این افراد، درست نیست.

ادعای «بی‌بی‌سی» دروغ از آب درآمد + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها