أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۶۶۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۱ آذر ۱۴۰۰
حاجی دلیگانی:
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است گفت: قوه قضائیه خویشتنداری را کنار گذاشته و با متهمان این پرونده با جدیت برخورد کند.خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است

به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده کرسنت، مدعی شد: در این پرونده وزیر، معاونان وزیر و مدیران چه بر اثر جهل و نادانی و چه بر اثر سودجویی و فساد کشور را متحمل خسارت‌های سنگینی کردند و امروز هم دادگاه به نفع شرکت کرسنت رأی داده است و ما محکوم به پرداخت دو میلیارد و 400 میلیون دلار شده‌ایم.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اینها در حالی است که وقتی متهم پرونده باید در دادگاه حاضر شود عنوان می‌کند که من به دادگاه نمی‌آیم، بلکه به صدا و سیما می‌آیم و توضیحاتم را ارائه می‌کنم که در پاسخ به این آقا باید گفت جای متهم دادگاه است نه رسانه ملی.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مردم نگاه مثبتی نسبت به قوه قضائیه دارند و آقای اژه‌ای هم فردی فسادستیز، کوشا و جدی در امور مربوط به حوزه قضایی است.

وی افزود: از قوه قضائیه می‌خواهم خویشتنداری را کنار بگذارد و با متهمان پرونده کرسنت با قاطعیت برخورد کند و احکامی متناسب با جرم صورت‌گرفته برای متهمین صادر و این احکام را اجرایی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها