أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۶۸۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۴ آذر ۱۴۰۰
بازیکن پرسپولیس در واکنش به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه بازیکنان و مربیان پرسپولیس نباید به مسائل مدیریتی بپردازند گفت: وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر دکتر سجادی هستند، ایشان هم باید دیدگاه دیگری داشته باشد و کمک کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سید جلال حسینی، بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و بازگشت تماشاگران به ورزشگاه گفت: باعث خوشحالی بود که امروز هواداران را دیدیم. آن‌ها بازوی قدرتمند ما هستند. بازیکنان ما عالی کردند و سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره مشکلات داوری در این دیدار و پنهان ماندن گل سالم عبدی از چشمان داور مسابقه و نبود VAR در فوتبال ایران گفت: نبود VAR همیشه حس می شود. به چه کسی بگوییم؟ امیدوارم کارهایی انجام شود و این سیستم را وارد کنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیروزی و کاهش اختلاف با صدرجدول به دو امتیاز گفت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر می‌شویم. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و به قهرمانی رسیدیم. شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود. بازیکنان جدید کار می‌کنند و امیدواریم با حضور تماشاگران اوضاع بهتر شود.

حسینی در واکنش به پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات مالی بازیکنان این تیم از سوی باشگاه، ابراز امیدواری کرد که صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بتواند به وعده خود عمل کند و بازیکنان دستمزد خود را دریافت کنند.

کاپیتان سرخپوشان درباره اظهارات حمید سجادی، وزیر ورزش مبنی بر اینکه نباید بازیکنان و کادرفنی پرسپولیسی اعتراضی به مسائل مدیریتی داشته باشند و باید به مسائل فنی بپردازند گفت: باید مشکلات را بیان کنیم. بازیکن و کادر فنی باید بازگو کنند. ما مشکلات داریم و همیشه هم صحبت می‌کنیم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر دکتر سجادی هستند، ایشان هم باید دیدگاه دیگری داشته باشد و کمک کند. این دو تیم شرایط خوبی ندارند. امیدوارم شرایطمان بهتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها