أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۰۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سرمربی یوونتوس به حمایت از مهاجم اسپانیایی تیمش پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فوتبال ایتالیا، سرمربی یوونتوس با وجود شروع بدی که در رقابت‌های سری A داشته هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است.

بانوی پیر باید امشب سه‌شنبه در لیگ ایتالیا برابر سالرنتینا به میدان برود و شکست خانگی برابر آتالانتا را جبران کند.

ماسیمیلیانو آلگری گفت: باید موقعیت‌های گلزنی بیشتری روی دروازه حریف داشته باشیم و در دیدارهای آینده، با ثبات بسیار بیشتری روانه میدان شویم. نباید احساسات را در بازی‌هایمان دخیل کنیم. در این دیدار فقط ۳ امتیاز را می خواهیم.

او درباره موراتا که در دیدار برابر آتالانتا هو شد نیز گفت: موراتا یکی از بهترین بازیکنان جهان است و سزاوار هو شدن نیست و قطعا در دیدارهای آتی ارزش خود را نشان می دهد.

آلگری درباره این سوال که آیا یوونتوس این شانس را دارد تا جام قهرمانی را در فصل جاری رقابت های سری A بالای سر برد، پاسخ داد: برای بالا بردن جام قهرمانی باید نتایج خوب به دست آورد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود تنها به بازی خوب نیاز ندارد بلکه باید به خوبی هم امتیاز جمع کند. ما در بعضی از بازیها خوب بوده‌ایم اما امتیازهای لازم را به دست نیاورده‌ایم و این اصلا خوب نیست. تا پایان لیگ بازیهای زیادی باقی مانده است و نباید ناامید شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها