أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۱۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۱۰ آذر ۱۴۰۰
سامانه خرید آنلاین بازرگام؛
قادری‌فر، معاون وزیر جهاد و کشاورزی گفت: با هدف حذف دلالی در شبکه توزیع کالا‌های اساسی، توزیع هوشمند و اینترنتی مصوب ستاد تنظیم بازار را با توزیع برنج، روغن و شکر ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه 598، سامانه خرید آنلاین بازرگام با هدف تنظیم قیمت بازار رونمایی شده است که مردم می توانند نسبت به خرید آنلاین اقلام غذایی اقدام کنند.

مردم با ورود به سامانه خرید آنلاین بازرگام به آدرس اینترنتی bazargam.com می‌ توانند میوه و کالای سوپرمارکتی و همچنین مرغ و تخم مرغ را به صورت مستقیم و بدون واسطه با نرخ مصوب یک ماهه خریداری کنند.

متولی بازاررسانی هوشمند این سامانه، سازمان تعاون روستایی ایران است که توزیع محصولات را به صورت سنتی کنار گذاشته است.

این سازمان، توزیع تخم مرغ و مرغ منجمد را با قیمت تنظیم بازار تا ۳۰۰ تن در روز در شهر تهران توسط سامانه بازرگام، درب منازل انجام می دهد.

سامانه خرید آنلاین بازرگام هم اکنون در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرج، یزد، کرمان، شیراز، تبریز، رشت و لواسانات خدمات ارائه می کند.

 به سامانه فروشگاه اینترنتی بازرگام  مراجعه کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها