أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۳۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۲ دی ۱۴۰۰
احتمال صدور حکم سنگین از سوی کمیته انضباطی؛
خستین بخش از رسیدگی به پرونده انضباطی بازیکن گل‌گهر در خصوص شکایت سه باشگاه لیگ برتری انجام شده اما رسیدگی به بخش دوم این پرونده، جنجالی‌تر و حساس‌تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده حضور اریک بانیاما به گل‌گهر، رأی به سه بر صفر شدن نتایج این تیم در سه دیدار برابر استقلال، سپاهان و پیکان داد. در انتهای رأی این کمیته اما نکته مهمی وجود دارد جایی که آمده است: «ضمناً پرونده در خصوص شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود». این بخش از ماجرا مهمترین نکته‌ای است که وجود دارد و این سؤال مطرح است که چه کسی یا کسانی اقدام به جعل کرده‌اند.

گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با همکاری پلیس فتا با وجود برخی فشارها و توصیه‌های بیرونی، کارش را در رسیدگی به این بخش پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر دنبال و در این خصوص اقدام به صدور رأی خواهد کرد.

رسیدگی به موضوع جاعلان و مسببان جعل در این پرونده با همکاری پلیس فتا و بر اساس گزارش ارائه شده ادامه یافته و سرنخ‌های تازه‌ای در این خصوص به دست آمده است.

بر این مبنا برخی افراد مرتبط با این پرونده در جریان جعل نامه‌هایی که به فدراسیون فوتبال ارائه شده نقش داشته‌اند و برخی افراد دیگر نیز از عدم صحت محتوای این نامه‌ها و اقدامات غیر قانونی صورت گرفته در این خصوص مطلع بوده‌اند.

نام چهار نفر در فهرست متهمان یا افراد مطلع در ماجرای جعل دیده می‌شود که ممکن است با تشخیص کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شوند. به نظر می‌رسد پرونده جعل نامه بازیکن گابنی در این بخش جنجالی‌تر و سنگین‌تر از نتایج اعلام شده در بخش اول حکم کمیته انضباطی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها