کد خبر: ۴۹۸۳۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۲ دی ۱۴۰۰
نتیجه تساوی در بازی با لوریان عادلانه بود؛
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است تساوی نتیجه عادلانه‌ای در بازی شب گذشته تیمش با لوریان بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته نوزدهم لوشامپیونه فرانسه و در آخرین بازی خود در سال 2021 به لطف گل دقیقه 1+90 مائورو ایکاردی در خانه لوریان به تساوی یک - یک رسید، پس از این بازی گفت: بازی خیلی سختی بود. ما پیش از بازی در این مورد صحبت کرده بودیم که این می‌تواند بازی دشواری باشد، چون ما در چهار هفته اخیر 9 بازی انجام دادیم که انجام این تعداد بازی در این بازه زمانی دشوار است.

وی افزود: به نظر روی هم رفته نتیجه تساوی در این بازی عادلانه بود. در نیمه اول ما خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و شایسته رسیدن به گل بودیم. ما سعی کردیم در نیمه دوم تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم، چون در نیمه اول در بازیسازی خوب نبودیم. به لوریان اجازه دادیم تا در زمین جابجا شوند، چیزی که در آن خیلی خطرناک هستند، چون آنها تیمی خیلی سریع هستند و بازیکنان خیلی خوبی هم در خط حمله‌شان دارند.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در پایان خاطرنشان کرد:  ما ابتدا دروازه‌مان باز شد و سپس با باوری که بازیکنان لوریان به دست آوردند، شکست لاک دفاعی‌شان را دشوارتر کرد. اکنون زمان گذراندن وقت با خانواده فرا رسیده است و من به همه شما کریسمس و سال نو را تبریک می‌گویم و پس از تعطیلات قوی‌تر بازخواهیم گشت.

پاری‌سن‌ژرمن که پیش از این قهرمانی‌اش در نیم‌فصل اول لوشامپیونه را قطعی کرده بود، با این تساوی 46 امتیازی شد و با نیس که نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش است، 13 امتیاز اختلاف دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها