يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۵۸۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۰۷ دی ۱۴۰۰
گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از امروز سه‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه خواهند شد. موعد تحویل خودرو‌ها از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.
مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، شنبه ۱۱ دی‌ماه تعیین خواهند شد.
متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

فایل کامل بخشنامه پیش فروش(۷ محصول)   محصولات ایران خودرو

آغاز پیش‌فروش یک‌ساله ایران خودرو (۷ محصول) از امروز ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ +جزئیات و لینک ثبت نام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها