أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۰۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۴ دی ۱۴۰۰
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به برج سازی گسترده در منطقه 22 گفت: موافق برج سازی بی‌رویه نیستم اما در این منطقه باغات نبوده است وگرنه اجازه ساخت برج نمی دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهیختگان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درباره جلسه با اعضای شورای سابق شهر تهران درباره باغات تهران گفت: برای اینکه این جلسه را علمی و جدی برگزار کنیم از اعضای شورای قبل، اساتید و کارشناسان هم دعوت کردیم و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  در این جلسه صحبت های خوبی مطرح شده و این جلسات با عده دیگری از کارشناسان و مسئولان دیگر دستگاهها ادامه دارد تا به یک نتیجه متعادلی برسیم.

چمران با تاکید بر اینکه نباید درختی قطع شود، گفت: اما نباید شرایط به گونه ای پیش رود که نه پروانه صادر شود و نه اینکه ساخت و ساز متوقف شود و نه اینکه درختان حفظ نشود.

رییس شورای شهر با اشاره به اینکه طی سالهای قبل نه تنها حتی یک پروانه صادر نشده است که درختان هم حفظ نشده اند، ابراز داشت: ما به دنبال این هستیم با حفظ فضای سبز ، مردم هم از آنچه  نیاز دارند منتفع شوند نه اینکه آسیب ببیند و ضرر کنند چون با طرح فعلی عده ای به شدت آسیب می بینند.

وی درباره بلندمرتبه سازی در منطقه 22 گفت: آنجایی که  برج می سازند را نمی دانم چه زمانی پروانه گرفته اند اما شخصا با توجه به فضای شهر تهران و شهرسازی موافق به این همه برج سازی نیستم، البته در این منطقه باغات نبوده است وگرنه نباید اجازه ساخت برج می دادیم.

چمران گفت: این منطقه طرح تفصیلی دارد و حتما در  دوره گذشته بازنگری شده و با توجه به شرایط کمبود آب و سرانه های آموزشی و فرهنگی نباید بیش از حد در این منطقه بارگذاری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها