يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۱۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۸ دی ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق و ذیل تبصره ۱۴ قانون هدفمندی یارانه ها این افزایش را در نظر می‌گیریم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، وحید جلال‌زاده در گفت و گویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امسال هم مانند هر سال ردیف بودجه‌ای به سربازان اختصاص داده نشده، آیا در سال آینده سربازان افزایش حقوق دارند و در کمیسیون تلفیق به این مساله رسیدگی می‌شود یا خیر، گفت: هیچ سالی در بودجه ردیفی برای حقوق، البسه و پوشاک سربازان دیده نمی‌شود و این موضوع جدید نیست.

وی افزود: در تبصره ۱۴ قانون هدفمندی یارانه‌ها سال گذشته عدد خوبی را برای افزایش حقوق سربازان در نظر گرفتیم که این موضوع سبب شد تا هم حقوق سربازان افزایش پیدا کرد و هم مباحثی که به پوشاک و البسه مربوط می‌شد حل شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: امسال هم در تبصره ۱۴ این اتفاق می‌افتد و ان شاءالله در سال آینده افزایش حقوق سربازان را داریم.

جلال زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند، گفت: باید ابتدا منابع مشخص شود تا بتوانیم بگوییم قرار است این افزایش چه مقدار باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید دید بودجه امسال با چند دلار بسته می‌شود و چند بشکه نفت به بودجه اختصاص داده می‌شود و بعد کمیسیون تلفیق تشکیل شود تا بتوانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها