کد خبر: ۴۹۹۲۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۹ دی ۱۴۰۰
حمیدرضا گرشاسبی، در خصوص ماجرای شکایت از استقلال به دلیل وضعیت مشمول بودن دو بازیکن این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه"، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی موفق شد به سختی و با نتیجه یک بر صفر فولاد خوزستان را شکست دهد اما پس از این بازی باشگاه فولاد به دلیل وضعیت مشمول بودن دو بازیکن استقلال به سازمان لیگ شکایت کرد و حضور مرادمند و یزدانی را غیرقانونی دانست.

 

پس از این اتفاق جنجال‌ها در فضای مجازی نیز بالا گرفت و اسناد مختلفی در مورد مشمول بودن یا نبودن این بازیکنان دست به دست شد و فعلا سازمان لیگ واکنشی به این ماجرا نشان نداده است.

 

در همین زمینه حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد که گفت و گویی با خبرگزاری ایلنا داشته می‌گوید: ما گزارشی به دستمان رسید مبنی بر ابهام در مشمول خدمت بودن دو بازیکن استقلال و آن را به سازمان لیگ اعلام کردیم و از آنها خواستیم از نظام وظیفه استعلام بگیرند و نتیجه آن اعلام شود ولی نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این کار را انجام نمی‌دهد؟ ما مستقیم نمی‌توانیم از نظام وظیفه استعلام بگیریم و به ما می‌گویند شما چه‌کاره‌اید؟ 

با اسنپ از رفت و برگشت به سر کارت درآمد داشته باش!

با اسنپ از رفت و برگشت به سر کارت درآمد داشته باش!

 

گرشاسبی ادامه داد: حتی با فدراسیون فوتبال هم اجازه مکاتبه نداریم و تنها راه ارتباطی ما سازمان لیگ است. مدتی دیگر هم صبر می‌کنیم و از سازمان لیگ می‌خواهیم استعلام وضعیت دو بازیکن را از سازمان نظام وظیفه بگیرد ولی اگر این کار انجام نشود ما به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد و اگر لازم باشد پرونده را به مراجع بین المللی انتقال می‌دهیم و هرجور بشود تکلیف این موضوع را روشن می‌کنیم و عقب نشینی نخواهیم کرد. اگر واقعاً این دو بازیکن مشکلی ندارند دلیلی ندارد از یک استعلام ساده طفره بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها