أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۴۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۱ دی ۱۴۰۰

پایگاه 598: رهبر انقلاب: غیرت دینی را حفظ کنید. این غیرت دینی است که تهدید ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

 یکی از برنامه ریزی های امروز دشمن حساست زدایی نسبت به اصول و بینات و مبانی انقلاب (مانند حاکمیت دین خدا و و عدم تسلیم در برابر دشمن مستکبر) است. دشمن می خواهد این حساسیت را به تدریج کم کند. این اتفاق را در فضای مجازی و رسانه های جمعی انجام می دهند. در مقابل زورگویی دشمن انقلاب به ما میگوید نباید تسلیم شد. این جزو اصول است.

در یک جنگ شناختی -ادراکی‌ ترکیبی قرار داریم. برای این جنگ ۴ مرحله طراحی شده است که نتیجه اش حساسیت زدایی نسبت به اصول و بینات و مبانی انقلاب (مانند حاکمیت دین خدا و و عدم تسلیم در برابر دشمن مستکبر) است.

1️⃣تضعیف روحیه
2️⃣بی ثبات سازی
3️⃣ بحران سازی
4️⃣عادی سازی

این جنگ در ۳ دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر ضد ما جریان دارد که در مرحله چهارم یعنی عادی سازی حساسیت زدایی در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ ساله و‌به طور خاص بر روی قشر نوجوان و جوان با گرفتن هویت این قشر انجام خواهد شد.

متاسفانه مهمات این جنگ یعنی کلان داده های ملت ما به طور ۲۴ ساعته و ۷ روز‌هفته توسط دشمنان ما با پلتفرم های آمریکایی که بستر سایبر تروریسم این کشور هستند سرقت شده و سپس با تحلیل این داده ها نفوذ در اذهان و قلوب تک تک افراد، دستکاری ذهنی جامعه، اثر گذاری بر تصمیم گیری ها و اقدامات افراد، پیش بینی کنش ها، مدیریت هیجانات و احساسات، حب و بغض ها در قلوب و شک و یقین ها در اذهان و مدل سازی ریاضی فرآیند های ذهنی و...انجام می شود.

اینکه رهبر حکیم انقلاب از کلید واژه غیرت دینی بسیار دقیق استفاده کردند و عامل تضعیف آنرا فضای مجازی دانستند بسیار مهم است و اینجاست که نقش حاج قاسم فضای مجازی پر رنگ می شود.

اینجاست که باید عزیزانی که غیرت دینی دارند به میدان آمده و یکبار برای همیشه فضای مجازی ول در سطح کشور را که قتلگاه جوانان، نوجوانان و خانواده ها شده است را تعیین تکلیف کنند.

البته مصادیق بارز این غیرت در فضای مجازی را میتوان مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که نظیر آنرا کشورهای پیشرفته در سطح دنیا دارند، ارتقای سواد فضای مجازی مسئولان، مدیران و مردم و‌ تصویب قوانین بروز برای این فضا دانست که جمیعا در سطح دنیا از آن به عنوان حاکمیت سایبری و حاکمیت داده ها هم نام برده می شود.

حاج قاسم نمونه بارز مصداق غیرت دینی بود که نگذاشت فرمایشات رهبری روی‌زمین بماند اما حاج قاسم فضای مجازی کجاست؟...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها