أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۹۵۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۳ دی ۱۴۰۰
سوپرجام اسپانیا؛
اولین بازی مرحله نیمه نهایی سی‌و‌هشتمین دوره از سوپرجام اسپانیا با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید و این تیم یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی سوپرجام فوتبال اسپانیا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 2 - 2 در 90 دقیقه معمول بازی، در وقت‌‌های اضافه با نتیجه 3 بر 2 به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا این تیم اولین فینالیست سی‌و‌هشتمین دوره این رقابت‌ها باشد.

رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا فینالیست شد/ کام تلخ ژاوی در اولین تجربه مربیگری در ال‌کلاسیکو

در وقت‌های معمول دومین ال‌کلاسیکوی فصل، ابتدا این رئالی‌ها بودند که در دقیقه 25 گل نخست را به ثمر رساندند، اما لوک دیونگ مهاجم هلندی بارسلونا در دقیقه 41 کار را برای بارسلونا به تساوی کشاند تا این تیم بازنده به رختکن نرود. در نیمه دوم دوباره رئال مادرید با گلزنی کریم بنزما در دقیقه 72 پیش افتاد و 11 دقیقه بعد آنسو فاتی بار دیگر همه چیز را مساوی کرد. به این ترتیب کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا فینالیست شد/ کام تلخ ژاوی در اولین تجربه مربیگری در ال‌کلاسیکو

در وقت‌های اضافه با وجود آنکه بارسلونا شروع بهتری داشت، این رئال مادرید بود که روی یک ضدحمله سرعتی به سومین گل خود رسید و این بار فدریکو والورده تعویض طلایی کارلو آنچلوتی، در دقیقه 98 گلزنی کرد. همین گل در نهایت سرنوشت بازی را رقم زد و اولین تجربه ژاوی هرناندس به‌عنوان سرمربی در ال‌کلاسیکو با یک شکست برای او همراه شد.

رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا فینالیست شد/ کام تلخ ژاوی در اولین تجربه مربیگری در ال‌کلاسیکو

به این ترتیب رئال مادرید به‌عنوان اولین فینالیست سی‌و‌هشتمین دوره رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به دیدار پایانی راه یافت، جایی که باید به مصاف برنده بازی دوم نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برود، دیداری که امشب از ساعت 22:30 در همین ورزشگاه بین اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار می‌شود. رئال مادرید با حضور در فینال این شانس را دارد که تعداد قهرمانی‌هایش در سوپرجام اسپانیا را به عدد 12 برساند و اختلافش با رکورددار قهرمانی در این رقابت‌ها یعنی بارسلونا را به حداقل برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها