يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۵۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۳ دی ۱۴۰۰
سرمربی تراکتور از وضعیت تاکتیکی تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، تراکتور و نساجی امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌روند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازیکنان را برای بازی سخت فردا آماده کرده‌ایم. نساجی تیم خوبی است و امتیازات مهمی کسب کرده است. آن‌ها چندین بازیکن باتجربه در اختیار دارند. ما نساجی را به مانند تیم‌های دیگر آنالیز کرده‌ایم و نقاط قوت و ضعف‌شان را در به بازیکنان‌مان گفته‌ایم.

او افزود: با توجه به شناختم از نساجی، آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و جنگ واقعی در وسط زمین خواهیم داشت. می‌خواهیم با بازی باکیفیت، به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. من از بازیکنانم راضی هستم چرا که روند خوبی را طی می‌کنند. البته رضایت من از نحوه بازی آنان است و از نظر کسب امتیاز راضی نیستم. ضروری است به روند خوبمان ادامه دهیم و با کسب امتیازات لازم، وضعیتمان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.

سرمربی تراکتور دباره دلایل کمتر بازی دادن به محمد عباس‌زاده توضیح داد: ما برای تیم کار می‌کنیم و با هیچ بازیکنی مشکل نداریم. عباس‌زاده بازیکن با تجریه و خوبی است اما با توجه به شرایط تیم، من از بازیکنانی که آماده‌تر هستند، استفاده می‌کنم.

سولدو در ادامه درباره ضعف تراکتور در پست دفاع راست گفت: تراکتور خوب بسته نشده و فقط یک دفاع راست دارد. هنوز نتوانستیم گزینه جدیدی برای تقویت تیم در پست دفاع راست پیدا کنیم که در ادامه این مشکل را نیز مرتفع خواهیم کرد. تمرکز من روی بازی با نساجی است و امیدوارم نفرات جدید به جمع ما ملحق شوند.

او ادامه داد: ما روند خوبی را طی می‌کنیم و وضعیت‌مان از نظر تاکتیکی بهتر شده است. تلاش می‌کنیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم. شرایط تراکتور با اضافه شدن نفرات جدید، بهتر می‌شود.

سرمربی تراکتور در پایان در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی با نساجی گفت: یکی دو بازیکن آسیب‌دیدگی جزئی دارند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها