أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۵۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۳ دی ۱۴۰۰
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اخیرا در مصاحبه ای نگران معیشت مردم شده و گفته اند اگر ارز 4200 تومان حذف شود باعث سوء تغذیه ایرانیان می شود!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اخیرا در مصاحبه ای نگران معیشت مردم شده و گفته اند اگر ارز 4200 تومان حذف شود باعث سوء تغذیه ایرانیان می شود! به نظر آقای ایمن آبادی فراموش کرده اند که گرانی و تورم افسارگسیخته کنونی حاصل 8 سال بی کفایتی دولت مورد حمایت ایشان می باشد. دوره هشت ساله ای که آقای نماینده تمام دغدغه اش چند کا شدن پیج اینستاگرامش بود!

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ طی مراسمی برای دو سالگی صفحهٔ اینستاگرام خود جشن تولد گرفت. او در این مراسم در جمع دوستان و همکارانش کیکی را برید که روی آن لوگوی اینستاگرام نقش بسته‌بود و عدد ۱۸/۴K به نشانهٔ تعداد فالوئرهای حساب کاربری نوشته شده بود. این حرکت جعفرزاده ایمن‌آبادی هم در شبکه‌های اجتماعی و هم در سایت‌های سیاسی مورد انتقاد گسترده واقع شده و کار او باعث «تقلیل جایگاه و شأن نمایندگی در مجلس» دانسته شد.

جعفر زاده در مصاحبه اخیر خود با خبرآنلاین در خصوص حذف ارز تریحی گفته بود:

قطعاً قیمت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان خواهد بود و گوشت هم قیمت بالای ۳۰۰ هزار تومان خواهد داشت. قیمت لبنیات به‌شدت بالا خواهد رفت و اغلب  مردم، دیگر نمی‌توانند حتی یک شیر بخرند و امنیت سلامت و غذایی مردم دچار مخاطره خواهد شد چراکه با درآمدهای موجود در کشور ما تأمین این مقدار پروتئین و انرژی و کالری تقریباً، غیرممکن خواهد شد. سوءتغذیه شدید سراسر کشور را فرا خواهد گرفت...

تمام حواشی بانیان وضع موجود

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق رشت و رئیس ستاد مردمی روحانی در انتخابات 96 در اعتراض نسبت به حقوق 6 میلیونی خود گفته بود: والله این حقوق فاجعه است برای نمایندگان و الان باید پرسید چرا نمایندگان از مجلس حقوق نمی گیرند و از محل کار قبلی شان حقوق می گیرند؟ کاملا واضح است چون حقوق جایی مانند دانشگاه بیشتر از حقوق مجلس است. به هر حال اگر ما می گوییم باید مراقب فساد باشیم از سوی دیگر باید یک مدیر را تامین کنیم که به سمت رانت نرود.

از جشن تولد اینستاگرام تا نگرانی سوء تغذیه ایرانیان/ ایمن آبادی: اعتراض دارم!

وی همچنین ادامه داد: من نمی دانم چه کسی گفته است ۷ الی ۸ تومان حقوق می گیرم اما من پنج میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرم.در حالی که در دانشگاه میخوابیدم ولی نزدیک ۸ میلیون تومان حقوق می گرفتم. این جو‎سازی‎ها واقعا قابل درک نیست. آیا نماینده مجلس قرار است در خدمت مردم باشد یا خیر؟! مانند قضات و وزرا به انها حقوق بدهید. بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد. مدیر را باید تامین کنید تا فساد ایجاد نشود. می‌گویند برای اسلام کار کن! تا کی؟

حاشیه های مدرک دکتری آقای نماینده

اواسط دی ماه سال 94  یعنی در میانه کار دولت یازدهم، رضا جمشیدی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان طی یک نامه رسمی، به قانون‌گریزی جعفرزاده اعتراض کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در این نامه ضمن اشاره به قبولی و ادامه تحصیل جعفرزاده در مقطع دکترا، بدون شرکت در آزمون و بدون شرکت در مصاحبه‌، از یک سو و از سوی دیگر به انتقال غیرقانونی او از دانشگاه گیلان به دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر اعتراض کرد.

جمشیدی در این نامه همچنین نوشت: فشار به دانشکده و گروه عمران برای موافقت صوری با انتقال آقای جعفرزاده به هیچ عنوان با اصول تدبیر و امید همخوانی ندارد.

اگرچه بارها این نماینده مجلس از تریبون های مختلف اعلام کرد که این صحبت ها غیر قابل قبول است اما هرگز سندی دال بر صحت مدرک خود ارائه نکرد.

جانباز گیلانی که با شکایت بنیاد شهید و نماینده حامی فتنه شلاق خورد!

اسفند ماه سال 95 بود که یک جانباز شیمیایی و اعصاب و روان با شکایت جعفرزاده ایمن آبادی اسلامی شلاق خورد.

این جانباز اعصاب و روان در مصاحبه ای علت این اقدام را این چنین توصیف کرده بود: گناه من که با تحریک، دخالت و حمایت جعفرزاده خانواده ام در حال فروپاشی می باشد این است که در بنیاد رشت که خانه جانبازان وایثارگران است می خواستم از آقای جعفرزاده چند سوووال در باره وضعیتی که برایم ایجاد کرده بپرسم و هیچ توهین واهانتی هم به وی نکرده ام ولی وی و طاهر نژاد مدیرکل سابق بنیاد استان گیلان که درحال حاضر مدیرکل بنیاد استان البرز است علیه من صحنه سازی و شکایت کردند و اتهامات دروغی مانند توهین به نماینده مجلس و اخلال در نظم عمومی اداره کل بنیاد استان گیلان و تهدید به سه بار 74 ضربه شلاق و یک سال زندان تعلیقی محکوم کردند.

شکایت نماینده حاشیه ساز و گرفتن حکم شلاق برای خبرنگاران

شکایت ایمن آبادی به اینجا هم ختم نشد و با پیگیر ی های وی دو تن از خبرنگاران به حکم شلاق محکوم شدند و وی مصرانه پیگیر اجرای این حکم بود اما در نهایت وی در یک شانتاژ رسانه ای و پوشش خبری وسیع اعلام کرد که به خاطر روز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم ایران و رشت در راهپیمایی 22 بهمن این دوخبرنگار را بخشیده و از اجرای حکم شلاق آنان صرفنظر کرده است!

وی در ادامه با انتشار نامه ای ضمن اینکه هر گونه صفتی را که دوست داشته است به این دو خبرنگار نسبت داده نوشته است: «به تاسی از مولایم علی (ع)  و شیوه های رفتاری مقام معظم رهبری که در چنین ایامی زندانیان مجرم قطعی را مورد عفو قرار داده و حکم بر آزادی آنان می دهد ، اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف رشت نسبت به دو نفر از موکلین خود که پذیرفته ام نماینده آنان باشم و توجه به سن تقویمی آنان از حق خودم گذشت می کنم که گفته اند گذشت صفتی است که هرگز به اجبار در نمی آید اما هرگز ظلمی که به بنده و خانواده ام روا داشته شده را  فراموش نخواهم کرد و حلال هم نخواهم نمود. اما رضایت حقوقی می دهم .»

حاشیه های این نماینده مجلس تمام نشدنی بود؛ همانطور که در جریان رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم در کمتر از چند ساعت نظر منفی وی درباره دو وزیر یعنی جهرمی و بطحایی یکباره به نظر مثبت مبدل شد و اظهارات خود را 180 درجه تغییر داد.

یا در جایی دیگر با اظهاراتی متناقض یک بار به دفاع تمام قد از مسکن مهر پرداخت و بار دیگر به شدت آن را مورد هجمه خود قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها