يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۸۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۲ دی ۱۴۰۰
شما حق انتخاب دارید؛
بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اعطای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب" را آغاز کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری 598، بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اعطای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب" را آغاز کرد.

بانکداری باز چیست؟

در بانکداری سنتی حساب بانکی، پول شما را در اختیار داشت و شما برای بیشتر پرداخت ها باید از چک استفاده می کردید. اما با گسترش فناوری، گزینه های دیگری هم برای بهره برداری از بانک ها مطرح شد. با بانکداری باز یا بانکداری آزاد، یک واسطه به شما کمک می کند تا پول خود را راحتتر پس انداز کرده، قرض دهید و یا حتی قرض خود را پرداخت کنید.

در آمریکا، اکنون استفاده از واسطه، دیگر اجباری شده و در انگلستان هنوز بانک هایی هستند که استفاده از آن ها را به عهده مشتری می گذارند.

بانکداری باز، تاثیر بسیار خوبی بر روی بانک ها، تنظیم کننده ها و استارت آپ ها دارد. اما چه فایده ای برای کاربران دارد؟ مسلماً از مزایای بانکداری باز گزینه های بهتری است که برای مدیریت هزینه ها، قرض گرفتن یا قرض الحسنه گرفتن و پرداخت در اختیار کاربران قرار می دهد.

با استفاده از این ابزارها گرفتن وام نیز، آسانتر می شود. وام‌دهندگان به جای جمع آوری اطلاعات به صورت دستی از منابع مختلف و ارسال آن به وام دهنده بالقوه می توانند تنها آنچه که نیاز دارند را با استفاده از این ابزارها به دست آورند. همچنین آنها با بانکداری باز می توانند لحظه به لحظه به حساب شما دسترسی داشته و برداشت را انجام دهند.

بانک ایران زمین در همین راستای بانکداری باز و مشتری‌مداری، طرح تسهیلاتی انتخاب را در معرض انتخاب مشتریان خود قرار داده است.

این طرح یک هدف مهم دارد: مشتریان بانک در انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات با توجه به تنوع نیازهای خود قدرت انتخاب داشته باشند.

مهم‌ترین نکات درباره این طرح تسهیلاتی به شرح زیر است:
- نرخ سود سالیانه بین 10 تا 18 درصد به انتخاب مشتری
- تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و پرداخت
- حداقل مبلغ افتتاح حساب 50 میلیون ریال
- در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، به یکی از شعب یا درگاه های غیر حضوری بانک ایران زمین مراجعه کنید

تسهیلاتی به انتخاب تو! / آغاز طرح تسهیلاتی


قوانین و شرایط دریافت تسهیلات به شرح زیر است:

• - نرخ ترجیهی سود تسهیلات بر اساس میانگین سپرده گذاری : 10% الی 18% سالیانه است.
• - حداقل مبلغ افتتاح حساب پنجاه میلیون ریال است.
• - حداکثر مبلغ تسهیلات یک میلیارد ریال است.
• - حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت: 3 ماه (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح)
• - امکان واریز و برداشت از سپرده وجود دارد.
• - حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات دو ماه است.
• - اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست‌‌های اعتباری بانک
• - سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.

طرح تسهیلاتی انتخاب از ابتدای دی 1400 به مدت یک سال اجرا خواهد شد.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها