کد خبر: ۵۰۰۰۵۴
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در حکمی، " محمد عاشوری" را به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در حکم میرهاشم موسوی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم منصوب می شوید.

شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت ها و الزامات تامین اجتماعی در بخش بیمه ای به شرح ذیل همت گمارید:

- توسعه فرهنگ بیمه ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی بخشی به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران نسبت به حقوقشان در تامین اجتماعی
- برنامه ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تامین اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بیمه شدگان جدید
- توجه ویژه به برنامه محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه های تحولی در ارائه خدمات بیمه ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان
- تمرکز راهبردی بر استفاده از روش های نوین در خدمت رسانی به مردم در حوزه بیمه ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تامین اجتماعی هوشمند
- توسعه فرهنگ خدمت محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
- تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان قم با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تامین اجتماعی
- استفاده حداکثری از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی درانتصابات
- تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به منظور صیانت از اموال و دارایی های بیمه شدگان
در پایان آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.
علی اصغر دادخواه از مهر ماه سال 96، به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان قم مشغول به فعالیت بود.
گزارش حاکیست؛ محمد عاشوری دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی از دانشگاه تهران می باشد و پیش از این ریاست شعبه سه تامین اجتماعی قم را عهده دار بود.
بر اساس این گزارش، محمد عاشوری با 43 سال سن جوانترین سرپرست اداره کل تامین اجتماعی از آغاز فعالیت این سازمان بیمه ای تاکنون در قم می باشد.
وی در آزمون سراسری مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی که سال 1399 برگزار شد توانست رتبه اول در استان قم و رتبه ۲۴ کشوری را کسب کند.
در کارنامه عاشوری؛ کارشناس نامنویسی و حسابهای انفرادی ، کارشناس وصول حق بیمه ، دبیر هیات بدوی تشخیص مطالبات ، رییس و کارشناس ارشد روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی قم، رییس و کارشناس ارشد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل تامین اجتماعی قم ( نماینده دفتر بازرسی مدیرعامل تامین اجتماعی در استان قم ( دیده می شود.
انتصاب این مدیر جوان و بومی با استقبال شرکای اجتماعی و کارکنان تامین اجتماعی قم مواجه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای در قم بیش از 62 درصد جمعیت استان را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.
بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر 240 هزار نفر از جمعیت استان قم به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از 59 هزار نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.
با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از 800 هزار نفر از جمعیت استان قم عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها