أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۰۱۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
معاون آموزشی دانشکده شیمی دانشگاه کاشان خودکشی یک استاد این دانشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایلنا: معاون آموزشی دانشکده شیمی دانشگاه کاشان خودکشی یک استاد این دانشگاه را تکذیب کرد.

به نقل از سایت دانشگاه کاشان، حسین نعیمی (معاون آموزشی دانشکده شیمی دانشگاه کاشان) در واکنش به خبر خودکشی «جواد صفری» از اساتید این دانشگاه اعلام کرد که مرگ او ارتباطی با موضوعات شغلی ندارد. 

از قرار معلوم صفری دو هفته پیش از مرگش سکته مغزی کرده بود و مدتی در بیمارستان بستری بوده است. اینظور که عنوان شده حال این استاد دانشگاه هفته گذشته در آزمایشگاه دانشگاه بد شد.

دانشگاه مدعی است که صفری به سرعت به بیمارستان اعزام شده است اما ظرف ۴۵ دقیقه از دنیا رفته است.

عباس کتابی، سرپرست دانشگاه در این مورد پیام تسلیتی را منتشر کرد: 

خبر درگذشت استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه کاشان جناب آقای دکتر جواد صفری موجب تالم و تاثر فراوان گردید. آن مرحوم در دوره خدمت در دانشگاه کاشان دانشجویان زیادی را دلسوزانه و عالمانه تربیت نمود. از درگاه ایزدمنان برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها