أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۰۳۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
یک رسانه اروپایی از احتمال انتقال مهاجم تیم ملی ایران به جمع شاگردان میکل آرتتا خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از «sportsmole»، به نظر می‌رسد باشگاه آرسنال فرصت امضای قرارداد با دوسان ولاهوویچ را از دست داده و ظاهراً در جذب لوکا یوویچ از رئال مادرید هم ناامید می‌شود. توپچی‌ها در نظر دارند تلاش خود را روی جذب الکساندر ایزاک از رئال سوسیه‌داد یا دومینیک کالورت‌لوین از اورتون متمرکز کنند، اما خرید این بازیکنان در ژانویه دشوار خواهد بود. 

پس از اینکه بازوبند کاپیتانی آرسنال از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد، او یک دقیقه هم به میدان نرفت و انتظار می‌رود این مهاجم گابنی در سال 2022، آرسنال را ترک کند. طبق گزارش «The Canary Leaks» واسطه‌ها کار خود را برای انجام معاوضه قرضی اوبامیانگ و مهدی طارمی آغاز کرده‌اند.

این رسانه نوشته که ملی‌پوش ایرانی از انتقال به تیم شمال لندن استقبال می‌کند، اما پورتو انتظار دارد توپچی‌ها بخش زیادی از حقوق طارمی را در طول حضورش در لیگ برتر انگلیس پرداخت کنند. طارمی در 19 دیدار گذشته پورتو در لیگ برتر پرتغال، 11 گل و 7 پاس گل به نام خود ثبت کرده و بند آزادسازی او، 60 میلیون یورو است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها