أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۰۵۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
برمک:
کوروش برمک کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است مهدی طارمی با به ثمر رساندن گل صعود ایران به جام جهانی نشان داد که چرا به حضورش در دیدار مقابل عراق اصرار وجود داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، کوروش برمک درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق و صعود به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: ابتدا باید این صعود را به مردم، بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که با مشکلات و انتقادات در این مسیر زحمت کشیدند، تبریک بگویم. تیم ملی در بازی مقابل عراق، کار سختی داشت و حریف در پنج دقیقه ابتدایی پرس سنگینی داشت، اما در ادامه ایران به بازی مسلط شد و موقعیت‌هایی از کناره‌ها ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: جابه‌جایی زیاد علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده باعث به‌هم ریختگی عراقی‌ها شد و این مسئله باعث شد آنها به لحاظ ذهنی به هم بریزند. ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که به نظرم دروازه‌بان عراق ستاره آنها بود و باعث شد بازی در نیمه اول گلی نداشته باشد. البته عراقی‌ها نیز خیلی خطرناک بودند و روی کارهای سرعتی سعی داشتند به دروازه ما برسند که البته اینجا باید از عملکرد خوب امیر عابدزاده هم تقدیر کنیم که نشان داد جا پای پدرش گذاشته است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه تحلیل خود از بازی ایران مقابل عراق گفت: پاس فوق‌العاده علیرضا جهانبخش و تعلل دفاع عراق، توپ را به بازیکنی رساند که از این موقعیت‌ها نمی‌گذرد و به نظرم مهدی طارمی نشان داد که چقدر بازی کردنش در غیاب بازیکنی مانند سردار آزمون مهم بود و چرا کادر فنی اصرار داشت او به ایران برسد. همچنین باید به اسکوچیچ، وحید هاشمیان، کریم باقری و سایر اعضای کادر فنی تبریک بگوییم که توانستند تیم ملی را به جام جهانی برسانند. به اعتقاد من فدراسیون هم به صورت شبانه‌روزی کار کرده است که تیم ملی توانست سه بازی مانده به پایان مسابقات، صعود خود را قطعی کند.

برمک همچنین با اشاره به حضور هواداران در بازی اظهار داشت: به نظرم حضور تماشاگران خیلی روی بازی تأثیر گذاشت و آنها تیم ملی را شارژ کردند. همچنین حضور خانم‌ها در ورزشگاه اتفاق خوبی بود که باید از مسئولانی که این کار را کردند تشکر کنیم. امیدوارم در ادامه نیز با رعایت پروتکل‌ها بتوانیم شاهد ادامه حضور هواداران باشیم که بدون آنها، فوتبال معنا و شور و هیجان خود را ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها