امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۱۲۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
مسابقه بانک ایران زمین با عنوان چرا تالاب ها، برای زمین حیاتی است؟ درحال برگزاری است.

به گزارش پایگاه 598،  سیزدهم بهمن مصادف با دوم فوریه، روز جهانی تالاب‌ها نام گرفته است.

در سال ۱۳۴۹ خورشیدی، در چنین روزی در شهر رامسر، معاهده‌ای جهانی برای حفاظت از تالاب‌ها به تصویب رسید که به کنوانسیون رامسر مشهور است. از کنوانسیون رامسر می‌توان بعنوان قدیمی‌ترین معاهده بین‌المللی با تاکید بر حفاظت از محیط‌زیست در جهان نام برد.

در همین راستا بانک ایران زمین با مسابقه چرا تالاب ها، برای زمین حیاتی است؟ تلاش دارد تا مخاطبان را به سهم‌شان برای حفاظت از تالاب‌هاآگاه کند. به سهمی که شاید کوچک باشد ولی اثر آن روی احیا و حال خوب آن‌ها، قطعاً بزرگ خواهد بود.

مخاطبان برای شرکت در این مسابقه باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

۱- نظرتون رو در مورد این موضوع کامنت کنید

 

۲- دوستانتون رو به این مسابقه دعوت کنید. تگ بیشتر، شانس بیشتری در قرعه کشی دارد

۳-صفحه اینستاگرام بانک رو فالو کنید

 

جوایز مسابقه نیز عبارت است از 10 کارت هدیه مجازی 300هزارتومانی برای 10 نفر که پس از قرعه کشی به برنده ها اهدا می شود.

 

تاریخ قرعه کشی نیز پنجشنبه ۲۱ بهمن 1۴۰۰ بوده و برنده ها از طریق صفحه اسنستاگرام بانک به ادرس https://www.instagram.com/izbank.ir/ اعلام خواهند شد.

 

گفتنی است بانک ایران زمین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و حفظ محیط زیست از مدتها قبل کمپین سهم من یک تالاب را کلید زده است.

#سهم_من_برای_تالاب، پویشی است برای تمام کسانیکه تالاب‌هارا دوست دارند و به دنبال زندگی تالاب‌ها هستند. کسانی کهاحساس مسئولیت می‌کنند و آستین‌ها را بالا می‌زنندتا اقدامی هرچند کوچک برای تالاب‌ها انجام دهند.

 

تالاب برای یکی معیشت است. برای یکی آب و هوای خوب. برایدیگری، تماشای پرندگان بی‌نظیری است که به امید تالاب پر آبمی‌آیند. هوای سالم و دور از گرد و غبار هم شاید سهم کسیباشد که کیلومترها از تالابفاصله دارد. سهم‌های تالاب‌هابی‌شمارند. باید چشم‌هایمان را بینا‌تر کنیم و گوش‌هایمان راشنواتر تا ببینیم و بشنویم.

این‌بار نوبت ماست که سهممان را به تالاب‌ها ادا کنیم.‌ سهمیبرای ادامه زندگی تالاب‌ها و زیست اطراف آن، سهمی برایآیندگان.‌‌‌ در همین راستا بانک ایران زمین به پویش#سهم_من_برای_تالاب پیوست و حمایت خود را از این پویش وبرای حال خوب تالاب‌های کشورمان اعلام کرد.

اکنون نیز بانک ایران زمین در اقدامی دیگر، مسابقه عنوان چرا تالاب ها، برای زمین حیاتی است؟ را برای جلب توجه مخاطبان، فعالان محیط زیست و همه اقشار مردم به پدیده تالاب ها و لزوم حمایت از حیات آن، کلید زده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها