يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۸۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
اداره سوابق و آرشیو ملی آمریکا (نارا) NARA به کنگره اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور پس از ترک کاخ سفید، اطلاعات محرمانه را به خانه اش در فلوریدا برده است.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رویترز، اداره سوابق و آرشیو ملی آمریکا (نارا) NARA روز جمعه با ارسال نامه‌ای برای کنگره اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور پس از ترک کاخ سفید، اطلاعات محرمانه را به خانه اش در فلوریدا برده است. در این نامه به حدود ۱۵ جعبه اسناد که به تازگی بازیابی شده، اشاره شده است. این نهاد اعلام کرد وزارت دادگستری، که هر گونه تحقیقات را انجام خواهد داد، از این مسئله مطلع کرده است. دیوید فریرو David Ferriero بایگان ایالات متحده در نامه‌ای خطاب به کارولین مالونی Carolyn Maloney نماینده دموکرات آمریکا که ریاست کمیته نظارت مجلس نمایندگان را برعهده دارد، اعلام کرد: "نارا اقلامی را که عنوان اطلاعات امنیت ملی طبقه بندی شده داشته اند، داخل این جعبه‌ها شناسایی کرده است".کمیته تحت ریاست مالونی در حال بررسی عملکرد رئیس جمهور سابق آمریکا درباره این اسناد است. ترامپ جمهوریخواه ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ از قدرت کنار رفت. مالونی در بیانیه‌ای اعلام کرد: "این افشاگری‌های تازه، نگرانی من را درباره بی اعتنایی وقیحانه ترامپ رئیس جمهور سابق به قوانین سوابق فدرال و تأثیر احتمالی آن بر سوابق تاریخی ما تشدید می‌کند".واشنگتن پست هفته گذشته گزارش داد برخی از اسنادی که به خانه ترامپ انتقال یافته، برچسب محرمانه داشته است، که این مسئله ممکن است به افزایش فشار حقوقی بر ترامپ و دستیارانش منجر شود.

منبع: شبکه خبر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها