يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۸۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
درگیری بر سر جای پارک در شرق تهران رنگ خون گرفت و مرد میانجی با ضربه‌های چاقو کشته شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جامعه 24: درگیری بر سر جای پارک در شرق تهران رنگ خون گرفت و مرد میانجی با ضربه‌های چاقو کشته شد.

ساعت ۱۹ پنجشنبه بیست‌وهشتم بهمن امسال یکی از ماموران کلانتری تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان درگیری مرگباری در یکی از محله‌های شرق تهران قرار داد. ماموران از اهالی تحقیق کردند که پی بردند عاملان این جنایت مرد جوان پرایدسوار و دیگر سرنشین آن بوده که در همین محله مستاجر و مقتول هم مهمان یکی از همسایه‌ها بوده که برای میانجیگری و پایان‌دادن به یک دعوا قربانی شد.

یکی از شاهدان درگیری گفت: مرد جوان مهمان خانه‌مان بود. در خانه بودیم که صدای دادوفریاد و کمک‌خواهی شنیدیم. از خانه بیرون زده و به کوچه آمدیم. راننده خاوری در کوچه پارک کرده و با کارگران مشغول جابه‌جایی اثاثیه بودند.

دو سرنشین یک خودروی پراید به دلیل جای پارک با راننده خاور و کارگرهایش درگیر شده بودند. مهمان ما جلوتر رفت تا با میانجیگری آن‌ها را آرام کند که یکی از آن‌ها با چاقو ضربه‌هایی به او زد. مهمان ما غرق در خون روی زمین افتاد و دو مرد پرایدسوار فرار کردند.

تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها