کد خبر: ۵۰۲۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
سرمربيان تيم هاي پرسپوليس ايران و الغرافه قطر در مورد اين ديدار چه گفتند؟ اخبار و مصاحبه هاي لحظه به لحظه از بازي پرسپوليس الغرافه را در متن خبر بخوانيد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل ورزشگاه آزادي، تيم فوتبال پرسپوليس ايران ديدار رفت را با حساب 3 بر يک در قطر به پيروزي رسيده و به احتمال فراوان در صورت پيروزي در اين ديدار خانگي تا حد زيادي جواز حضور به مرحله بعد را به دست مي آورد.

*ترافيك شديد در اطراف آزادي

در حالي كه 23 دقيقه از بازي پرسپوليس - الغرافه مي گذرد اما در اطراف ورزشگاه آزادي ترافيك شديدي حاكم است كه عبور را براي هواداران سخت كرده است.

تماشاگران همچنان در حال آمدن به ورزشگاه آزادي هستند و ظرفيت ورزشگاه و پاركينگ رو به اتمام است و مردم ماشين هايشان را پشت درياچه آزادي پارك مي كنند.

*هواداران تيم فوتبال پرسپوليس عليه فرهاد مجيدي شعار دادند

* به دلیل وزش باد شدید در ورزشگاه آزادی نیمکت‌های کنار زمین را باد برد. پس از دقایقی تلاش با کمک کیسه‌های شن نیمکت‌ها در جای خود نصب شد.

 

طبق اطلاعات تصاویر رادارهای هواشناسی میزان سرعت وزش باد در حال حاضر در تهران 90 کیلومتر بر ساعت است که بر شدت وزش باد و رگبار باران طی 3 ساعت آینده اضافه می‌شود.

 

بررسی تصاویر رادارهای هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعد و برق در تهران ادامه می‌یابد. طی 3 ساعت آینده بر شدت وزش باد و رگبار باران اضافه می‌شود.

 

مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز ریزش تگرگ در سطح کلانشهر تهران نیز دور از انتظار نیست. میزان سرعت وزش باد در حال حاضر در تهران 90 کیلومتر بر ساعت است.

*شعارهای فرهنگی از اسکوبود ورزشگاه پخش می‌شود.

*آودوکیچ و دروازه‌بان الغرافه قطر با یکدیگر وارد زمین شدند.

*دروازه‌بان الغرافه قطر هنگامی که وارد زمین شد دقایقی روی چمن به صورت سینه‌خیز حرکت کرد.

*بازیکنان الغرافه قطر وقتی که وارد زمین شدند لباس‌هایی مشکی و زرد رنگ پوشیده بودند اما به یکباره چهار لباس آبی در بین آنها پخش شد که یکی از آنها را فرهاد مجیدی بر تن کرد. به همین دلیل هواداران به شدت واکنش نشان و علیه مجیدی شعار سر دادند.

*بازیکنان پرسپولیس نیز با لباس های قرمز و مشکی شبیه تیم فوتبال میلان برای گرم کردن به داخل زمین آمدند. بازیکنان با دسته‌گل هایی به سمت هواداران رفتند و از حضور آنها در وزرشگاه تشکر کردند.

*علی کریمی به شدت تشویق شد. کریمی همچنین در هنگام گرم کردن برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشت و از هواداران خواست علیه او شعار ندهند.

*رويانيان در ورزشگاه براي اولين بار

*محمد رویانیان در طول مدت حضورش در باشگاه پرسپولیس هرگز در ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود و امروز برای اولین بار این حضور را تجربه کرد و پس از حضورش در کنار زمین هواداران او را به شدت تشویق کردند. رویانیان نیز برای هواداران دسته گل قرمز پرتاب کرد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس از چند تن از هنرپیشه‌های سینما مانند داود رشیدی با دادن لوح‌هایی تقدیر و کردند.

* رویانیان پس از مراسم تقدیر دقایقی برای هواداران سخنرانی کرد. او گفت: من کوچکترین پرسپولیسی ایران هستم. از همه پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران می‌خواهم که مرد اخلاق و قانونمدار باشد. پرسپولیس تیم مردم است و قطعا اخلاق حرف اول را در این تیم و در بین هوادارانش می‌زند.

وی خطاب به مسئولان ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گفت: هواداران پرسپولیس بهترین‌، ‌با اخلاق‌ترین و با ارزش‌ترین هواداران هستند و باید دست تک تک آنها را بوسید که این طور در یک روز وسط هفته به یاری تیم خود شتافتند.

* رویانیان به رختکن تیم پرسپولیس رفت و دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

* عکسی از مرحوم علی مودت پیشکسوت عرصه فوتبال و رسانه کشور در جایگاه خبرنگاران نصب شده است. عکس‌هایی از این مرحوم از اسکوربرد ورزشگاه پخش شد.

* ترانه سرخ در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شد.

* به غیر از رویانیان، زارع قائم مقام باشگاه، سالارکیا و تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.

* رویانیان خوش و بشی در کنار زمین با نماینده هندوستانی AFC داشت.

*برخوردهاي بازي در دقيقه 32

برخورد مجيدي و شيث در بازي زياد به چشم مي خورد و خطاهاي مكرر شيث روي مجيدي همچنان ادامه دارد و مجيدي نيز به اين جريان اعتراض دارد .

محمد نوري در دقيقه 32 با تكنيك خوب و تسلط روي توپ توانست موقعيت خوبي را خلق كند اما شوت وي با برخورد به مدافعان حريف به كرنر تبديل شد.

*اولين كارت زرد الغرافه در دقيقه 39

در دقيقه 39 بازي حامد شامي با خطا روي غلامرضا رضايي اولين كارت زرد الغرافه را به دست آورد.

* استقلالي هاي حاضر در آزادي براي تشويق پرسپوليس

حدود 30 تماشاگر استقلالی برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند اما به دلیل اینکه برخی از این تماشاگران با پیراهن فرهاد مجیدی بازیکن الغرافه وارد ورزشگاه شدند تماشاگران پرسپولیس به این نفرات معترض شدند و علیه آنها ابتدا شعار دادند و بعد از آن تماشاگرانی که پیراهن مجیدی بر تن داشتند این پیراهن را از تنشان درآوردند.

*5 خبرنگار عرب در ورزشگاه آزادی هستند.

*برخی از تماشاگران علیه فرهاد مجیدی شعار سردادند.

* برخی از هنرپیشه‌ها مانند احمد نجفی، داود رشیدی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*هنگام ورود مسئولان قطری به ورزشگاه آزادی برخی از تماشاگران علیه آنها شعار سر دادند که با درخواست رویانیان و زارع این شعارها تمام شد.

* شعارهای زیادی علیه فرهاد مجیدی سر داده می‌شود.

* وزش شدید باد قبل از بازی گردو خاک زیادی در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.

* حدود 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و ظرفیت ورزشگاه آزادی تقریبا تکمیل شده است.

*اروندو دیدانه بازیکن تیم الغرافه در دقیقه 12 از ناحیه دست مصدوم و تعویض و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

*شماری از هواداران استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند و او هم به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

*پیش از آغاز مسابقه نیز به خاطر درگذشت بازیکن ایتالیایی در میدان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* مجیدی مچ بند آبی بر دستش بسته و تماشاگران پرسپولیس هر زمانی که فرهاد مجیدی صاحب توپ می شود او را هو می‌کنند. برخی بازیکنان الغرافه هم مچ بند آبی بسته‌اند.

*کارلوس کی‌روش و مربیان تیم ملی با لباس‌های قرمز در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند.

بازی دو تیم بدون گل تا دقيقه 70 پيگيري مي شود.

جواد كاظميان جانشين هادي نوروزي شد .

مجيدي به دليل شبيه سازي در بازي اخراج شد.

 علي کريمي با يک حرکت انفرادي و يک ضربه زيبا در دقيقه 85 دروازه الغرافه را باز کرد.


داود رشيدي هنرمند سينماي ايران از تماشاگران ويژه اين ديدار است

 مدافع شماره 4 تيم الغرافه  دقيقه 92 بازي با يک ضربه زيبا دروازه پرسپوليس را باز کرد تا اين ديدار با حساب 1بر 1 به پايان برسد و سرخپوشان حسرت 2 امتياز از دست رفته را بخورند البته تيم پرسپوليس در حال حاضر همچنان صدر نشين اين گروه است.

 

تماشاگران پرسپوليس در دنيا بي نظيرند

سرمربي تيم الغرافه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:پرسپوليس يک تيم بزرگ است و حضور تماشاگران بيشمارش با لاباسهاي قرمز شکوه خاصي داشت که در هيچ جاي دنيا پيدا نمي شود.علي کريمي يک بازيکن بي نظير است و ما به بازي مقابل پرسپوليس در آزادي افتخار ميکنيم.

 

احساسي بازي کرديم و جو گير شديم

مصطفي دنيزلي سر مربي تيم پرسپوليس نيز در اين باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: جو تماشاگران بازيکنان مارا گرفت و احساسي بازي کرديم از موقعيت ها استفاده نکرديم و نتيجه قابل قبولي نگرفتيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها