يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۰۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت ویژه فعالان فضای مجازی به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، محمد علی حبیبی دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی "هواداریم" در نشست خبری، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد حال و هوای مهدوی و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در ایام تولد امام عصر عج عنوان کرد.

و‌ی افزود: قالب آثار شبکه‌های اجتماعی و صفحات مجازی، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و بخش‌های جشنواره، موشن گرافیک، گرافیک و پوستر، عکاسی و تدوین، نرم افزار‌های موبایلی و بازی، کلیپ و مستند کوتاه است.

دبیر جشنواره با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار و تولیدات محتوایی در فضای مجازی با موضوع مهدویت همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای ویژه فعالان فضای مجازی است، تصریح کرد: این کارگاه‌ها توسط استان‌های کشور به صورت تخصصی و با هماهنگی دفاتر استانی سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

حبیبی مهلت ارسال آثار را ۱۹ اسفند امسال عنوان کرد و گفت: اختتامیه، داوری و اعلام نتایج به صورت آنلاین در سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ اسفند خواهد بود.

تصویر عکس

وی با اشاره به اینکه محور‌های موضوعی جشنواره شامل مهدویت و امید به آینده، مهدویت همدلی و برادری است، افزود: به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی همراه با لوح یادبود و تندیس افتخار اهدا می‌شود.
دبیر این جشنواره گفت: نحوه ثبت نام و مشارکت از طریق ورود به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس Havadarim_festival@ یا ارسال آثار از طریق شماره واتس آپ با شماره ۰۹۳۹۷۷۱۰۸۳۱ خواهد بود.
همچنین مهدی دانش مدیر هنر و رسانه جمکران اظهار داشت: قبل از شروع کرونا در کشور مسجد مقدس جمکران که مرجع مهدویت است موضوعی را با عنوان اجتماع قلوب محور امام را برگزار کرد.
وی ادامه داد: با شروع کرونا ذیل این فعالیت مسئله همدلی و مواسات هم اضافه شد.
مدیر هنر و رسانه جمکران با اشاره به اینکه امسال ذیل همین موضوع کمپینی به همت سازمان فضای مجازی سراج با عنوان «به عشق مهدی هوادار هستیم» آغاز به کار کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب هدف آرمان انقلاب را رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

تصویر عکس

وی اضافه کرد: ما یکی از ماموریت های خود را کمک به تشکیل جامعه اسلامی قرار داده ایم و با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران مکان عمومی و مورد تردد و حضور بسیاری از مردم می باشد در این راستا فعالیت های جدی را در نظر داریم.
دانش با اشاره به مولفه های جامعه اسلامی ،گفت: در جامعه اسلامی اولین مولفه این است که محور ولی فقیه است و این جامعه از صالحین تشکیل شده و آنها نسبت به یکدیگر بی تفاوت نیستند.
وی تصریح کرد: در فرصت نیمه شعبان ما به دنبال این هستیم که عدم بی تفاوت نسبت به یکدیگر را تبیین و ترویج دهیم.
مدیر هنر و رسانه جمکران ابراز داشت: برای تبیین و ترویج این موضوع باید تولیدات رسانه ای خوب و قوی داشته باشیم به همین دلیل این جشنواره طراحی و شروع به کار کرد.

تصویر عکس

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها