يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۱۸۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حسین محمودی به عنوان نماینده جدید صندوق اعتباری هنر در قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه 598، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حکمی حسین محمودی را به عنوان نماینده جدید صندوق اعتباری هنر در قم منصوب کرد.

محمودی از نیمه بهمن‌ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم فعالیت داشت.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که محمودی پیش‌تر نیز در یک دوره از اواخر دهه هشتاد تا پایان سال ۱۳۹۲، حضور در صندوق اعتباری هنر را تجربه کرده بود.

از نکات مثبت این انتصاب می‌توان به سابقه روشن و تعامل نزدیک حسین محمودی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه قم اشاره کرد.

یادآور می‌شود پیش از این، حسین نیازمند به مدت هشت سال نماینده صندوق اعتباری هنر در قم بود.

خاطرنشان می‌شود در حال حاضر ۱۷۶۹ هنرمند، نویسنده و خبرنگار در صندوق اعتباری هنر استان قم عضویت دارند و ٤٤٤ نفر تشکیل پرونده داده و در حال تکمیل مدارک هستند.

همچنین برای ١٤١٦ هنرمند قمی «هنر کارت» صادر شده و ٩١٣ نفر از تسهیلات بیمه تأمین اجتماعی و ٧٠٠ نفر به همراه اعضای تحت تکفل از طرح بیمه تکمیلی بهره‌مند هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها