أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۲۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
دلیل غیبت ۳ بازیکن تیم تراکتور در دیدار با پیکان مشخص شد.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال تراکتور روز گذشته در دیدار خارج از خانه هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید.  

قبل از این مسابقه بیرون ماندن سه بازیکن یعنی اکبر ایمانی، عبدالله حسینی و سعید واسعی از لیست تراکتور ابهاماتی را به همراه داشت.

طبق پیگیری‌ها، سولدو به دلیل مشکل جزئی حسینی از ناحیه کمر، برای تشدید نشدن مصدومیت وی قبل از دیدار مهم با سپاهان، نام این مدافع را در لیست تراکتور قرار نداد.  

از طرفی نحوه تمرین کردن اکبر ایمانی در تمرینات قبل از دیدار با پیکان، مورد رضایت سرمربی کروات نبوده و به همین دلیل تصمیم گرفته از این هافبک هم استفاده نکند.

سعید واسعی هم که در ماه‌های اخیر مشکلات زیادی با کادرفنی تراکتور داشته به دلیل برخی اظهارات و البته ناآماده بودن از لحاظ فنی در لیست دیدار با پیکان جای نگرفت.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها