يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۲۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی اسبق تراکتور در مسیر بازگشت به این تیم است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، باشگاه تراکتور پس از برکناری سولدو، از گزینه سرمربی‌گری‌اش رونمایی کرد که نامی آشنا برای پرشورهاست. البته این نام یادآور روزهای خوبی برای تراکتور نیست. این مربی ترکیه‌ای در تعداد بازی برابر با سولدو، یک برد بیشتر نسبت به او همراه با تراکتور کسب کرده است.

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از بررسی‌ گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور برای مذاکره با «ساغلام» به اتفاق نظر رسیدند و مدیرعامل باشگاه مامور مذاکره با این سرمربی ترکیه‌ای شد.

بر این اساس، مذاکره و توافق اولیه با «ارطغرول ساغلام» جهت انعقاد قرارداد یک‌ونیم ساله، (پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱) حاصل شده و این مربی ترکیه‌ای برای انجام مذاکرات نهایی به‌زودی به تبریز سفر می‌کند.

«ساغلام» مربی ۵۲ ساله ترکیه‌ای است که سابقه هدایت تیم‌های سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور، اسکی‌شهیر اسپور و مالاتیا اسپور را در لیگ ترکیه و هدایت تراکتور در لیگ ایران را در کارنامه دارد.

او توانسته در حضور چهار تیم بزرگ ترکیه، بورسا اسپور را در فصل ۲۰۰۹ - ۲۰۱۰ قهرمان لیگ برتر ترکیه کند که این موفقیت، نام ساغلام را به عنوان یکی از مربیان تاریخ ساز کشورش، بر سر زبان‌ها انداخت.

ساغلام پیش از این در اواسط فصل هفدهم لیگ‌برتر هدایت تراکتور را برعهده داشت که فوتبال دوستان بازی‌های چشم نواز و تهاجمی تراکتور در آن مقطع را به یاد دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها