يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۲۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال از سوی سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پورتو پرتغال با درخشش مقابل لاتزیو در لیگ اروپا از سوی سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد.

در چارچوب دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا تیم فوتبال پورتو با یک گل و یک پاس گل مهدی طارمی برابر لاتزیو به تساوی ۲-۲ رسید و با توجه به برتری ۲ بر یک در بازی رفت جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیکوی شهر رم ایتالیا برگزار شد، مهدی طارمی در دقیقه ۲۷ درون محوطه جریمه لاتزیو سرنگون شد که داور آن را شبیه سازی تلقی کرد و به طارمی کارت زرد داد، اما پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، یک ضربه پنالتی به سود پورتو اعلام کرد. طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه ۳۱ گل اول پورتو را به ثمر رساند.

همچنین مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه ۶۸ پاس گل دوم پورتو را به اوریبه داد.
دیگر نامزد‌های بهترین بازیکن این هفته عبارتند از؛

جیمز تاورنیر مدافع رنجرز گلاسکو که در تساوی ۲-۲ تیمش برابر دورتموند خوش درخشید و هر دو گل تیمش را زد.

روسلان مالینوفسکی هافبک آتالانتا که در پیروزی ۳-صفر این تیم برابر المپیاکوس دو گل زد و دقت پاس ۸۰ درصد را داشت.

ریکاردو هورتا وینگر تیم براگا که در پیروزی ۲ – صفر این تیم مقابل شریف مولداوی یک گل زد و یک پاس گل داد.

مهدی طارمی نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها