کد خبر: ۵۰۲۳۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
مالک روس چلسی که از این تیم کناره گیری کرده است امیدوار به فروش این باشگاه است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تایمز، به نظر می رسد رومن آبراموویچ نتوانست در برابر فشار سیاستمداران انگلیسی مقاومت کند. آبراموویچ پس از محرومیت از زندگی در انگلیس و اعمال تحریم های فراوان، تصمیم به بازنشستگی از این تیم گرفت: او مدیریت چلسی را به متولیان بنیاد خیریه باشگاه لندنی سپرد. 

در بیانیه رومن آبراموویچ آمده است: در طول تقریباً ۲۰ سال مالکیتم بر چلسی، من همیشه نقش خود را به عنوان یک مراقبت کننده از باشگاه دیده‌ام که وظیفه‌اش این است که اطمینان حاصل کنیم که  تا جایی که می‌توانیم موفق باشیم و همچنین آینده را بسازیم و در عین حال نقش مثبتی در جوامع خود ایفا کنیم. 

من همیشه در راستای منافع باشگاه تصمیماتی گرفته ام. من همچنان به این ارزش ها متعهد هستم. به همین دلیل است که امروز مدیریت و مراقبت چلسی را به متولیان بنیاد خیریه چلسی می سپارم.

من معتقدم که آنها در حال حاضر در بهترین موقعیت برای رسیدگی به منافع باشگاه، بازیکنان، کارکنان و هواداران هستند.

این تاجر روس در ۱۹ سال هدایتش در چلسی بارها بزرگترین پیشنهادها برای خرید این باشگاه را رد کرده است.  به گزارش بلومبرگ، سرمایه گذاران در حال حاضر آماده  خرید باشگاه انگلیسی هستند.   

دلیل تحریم های دولت انگلیس، آبراموویچ نتوانست ویزای خود را تمدید کند و فینال جام اتحادیه را که امروز یکشنبه برگزار می شود را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها