يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۳۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی سابق تراکتور به خاطر ابتلا به کرونا در وضعیت بدی قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: سرمربی سابق تراکتور به خاطر ابتلا به کرونا در وضعیت بدی قرار دارد.

نشریه «آس» مادرید خبر داد جان توشاک سرمربی سابق رئال مادرید به بیماری کرونا مبتلا شده و به دلیل وضعیت بد تنفسی اش اکنون در بیمارستانی در بارسلون بستری است.

سرمربی 72 ساله که سابقه مربیگری در تیم تراکتور تبریز را دارد به دلیل وخامت اوضاع تنفسی اش به این بیمارستان منتقل شده و وضعیت جسمانی خوبی ندارد.

وضعیت وخیم سرمربی سابق تراکتور به خاطر کرونا/عکس

این مربی ولزی به دلیل مشکلات تنفسی اکنون با دستگاه تنفس در حال نفس کشیدن است و نشریه مادریدی وضعیت جسمانی اش را وخیم دانسته است.

توشاک آخرین تیمی که مربیگری کرده تراکتور بود که به سال 2018 برمی گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها