أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۶۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
پاسخ آلگری به شانس قهرمانی یووه در سری‌آ؛
مکس آلگری پس از پیروزی سخت یوونتوس مقابل فیورنتینا در خصوص شانس بیانکونری برای کسب اسکودتو صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، یوونتوس شب گذشته در یک بازی سخت و هیجانی مقابل فیورنتینا در لحظات پایانی به برتری رسید تا قدمی بزرگ برای رسیدن به فینال جام حذفی بردارد.

مکس آلگری پس از این مسابقه از پیشرفت یوونتوس صحبت کرد و اظهاراتی جالب در خصوص مهاجم صربستانی زد.

آلگری به مدیاست گفت: من باید به فیورنتینا بابت این نمایش عالی تبریک بگویم. ما در نیمه اول با 2 ضد حمله حریف کاملا اذیت شدیم و در نیمه دوم نیز فیورنتینا خیلی به ما فشار آورد. خوشبختانه اشتباهی از سوی ما رقم نخورد تا دروازه‌ ما باز نشود.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل فیورنتینا در فلورانس اصلا کار ساده‌ای نیست. تیم ما نشان داد که چقدر باتجربه است و می‌تواند در چنین بازی سختی به برتری رسد.

سرمربی یوونتوس گفت: از لحاظ دفاعی خیلی خوب بودیم و توانستیم مقابل ضدحمله‌هایشان بیایستیم. در خط تهاجمی در توپ آخر ضعیف بودیم و به همین دلیل نتوانستیم موقعیت بسازیم. از بازی همه راضی هستم و خوشبختانه از فردا دیبالا ، برنادسکی و روگانی نیز به جمع بازیکنان ما اضافه خواهند شد.

آلگری در خصوص ولاهوویچ نیز گفت: ولاهوویچ در تمرینات خیلی خوب است. الان ارتباط خوبی بین خط میانی و تهاجمی برقرار شده و این نشان می‌دهد ما چقدر پیشرفت کرده‌ایم. مهم این است که در بازی غیرقابل پیش بینی باشیم. ساده‌ترین و سخت‌ترین چیز در فوتبال این است که از قواعد دوری کنی.

سرمربی یوونتوس در خصوص مسیر قهرمانی در سری‌آ نیز گفت: من معتقدم ما می‌توانیم. قهرمانی در اسکودتیو به 84-85 امتیاز نیاز دارد. قطعا باید در تمامی مسابقات به برتری برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها