أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۸۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
چه حالی می‌کنند در تاریک خانه اقتصاد کشور؛
یکی از این ابهامات، انتصابات افراد و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است. این انتصابات وابسته به تغییر دولت است و ترکیب هیئت مدیره نیز با تغییر دولت، به طور کلی دگرگون می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بولتن نیوز، اغلب اعضای هیئت مدیره قبلی سلفچگان از نزدیکان دولت پیشین هستند و اگرچه برخی از آنان در امور اقتصادی سررشته لازم را دارند ولی با این حال برخی انتصابات نیز سیاسی است و به عبارتی می‌توان گفت این انتصاب به پاس خدمات آن فرد در راستای پیروزی حسن روحانی در انتخابات صورت گرفته است. اما آنچیزی که بیشتر ظهور بروز دارد میزان حقوق های دریافتی در این مجموعه است.

همین چند روز قبل بود که انتصاب غیرقانونی یک فرد بعنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان رسانه ای شد و بعد از آن استاندار قم همه اعضای هیات مدیره این منطقه را تغییر می دهد، اما ظاهرا داستان این منطقه اقتصادی که به گفته برخی حیات خلوت بعضی گروه های سیاسی بوده تمامی ندارد و حالا در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم دریافت حقوق های 40 میلیون تومانی مردم را آزار می دهد؛ متاسفانه در دورانی که مردم به شدت درگیر مشکلات مالی هستند این حقوق های نجومی پرداخت شده است.

بنویس فیش‌های حقوقی منطقه آزاد سلفچگان، بخوان نسخه جدید حقوق‌های نجومی

مناطق ویژه اقتصادی با استفاده از ظرفیتهای قانونی و برای تسهیل در تولید و صادرات و واردات ایجاد شده اند و قرار بوده درآمدهای این مناطق برای توسعه این مجموعه ها و جبران مسئولیتهای اجتماعی آنها و کمک به اقتصاد کشور باشد اما متاسفانه برخی در گذشته مناطق ویژه را فرصتی برای انتفاع شخصی و گروهی و باندی دانسته اند و بجای اینکه در مسیر اهداف اصلی تاسیس این مجموعه اقتصادی حرکت کنند محلی شده اند برای جبران خدمات افراد در انتخابات ها.

بنویس فیش‌های حقوقی منطقه آزاد سلفچگان، بخوان نسخه جدید حقوق‌های نجومی

آنطور که در این صورت مالی آمده است طی سه ماه ابتدای سال 1400 برخی افراد حقوق های 40 میلیون تومانی دریافت کرده اند درحالی که بیشتر کارکنان این مجموعه حقوقی زیر 10 میلیون تومان داشته اند! اینکه این افراد چه کسانی هستند؟ آیا بر اساس شایستگی منصوب شده اند یا به سفارش افراد خاص؟ آیا تخصص اقتصادی دارند و چه خدماتی میدهند؟ از موضوعاتی است باید شفاف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها