يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر رئال رفتاری از خود نشان داد که باعث تعجب رئالی ها شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر رئال مادرید با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

پاریسی ها به شدت به گل نخست رئال معترض هستند و همین واکنش تند رئیس باشگاه را به دنبال داشت.

طبق اعلام روزنامه مارکا ناصر الخلیفی بعد از بازی رفتار زشتی از خود نشان داد و کنترل اعصاب خود را از دست داد.

مارکا نوشت: الخلیفی بعد از بازی جایگاه را ترک کرد و به سرعت خود را به رختکن داوران رساند. او با شکل بسیار بدی به داوران اعتراض و آن ها را به خاطر قضاوت سرزنش کرد. این رفتار رئیس باشگاه پاری سن ژرمن باعث ناراحتی مدیران رئال شد به طوریکه دور کردن او از رختکن بسیار سخت شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها