يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۰۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
تعداد پاس گل های مهدی ترابی هافبک شماره ۹ پرسپولیس در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان به اندازه شماره پیراهن این بازیکن ملی پوش و تکنیکی شد!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه خبر ورزشی، ستاره خط میانی پرسپولیس با دو ضربه کرنر در دقایق ۱۰ و ۲۰ بازی با نفت مسجد سلیمان خودش را به صدر جدول پاس گل لیگ برتر رساند. این دو پاس گل مهدی ترابی برای رضا اسدی جلوی نفت مسجدسلیمان باعث شد که تعداد پاس گل‌های هافبک خلاق و تکنیکی قرمزها، تا پایان هفته بیست و دوم به عدد ۹ برسد و او بالاتر از سعید صادقی از گل گهر و محسن آذرباد از مس رفسنجان، به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. در این دیدار گرچه رضا اسدی هر دو گل تیمش برابر تیم خوزستانی را به ثمر رساند اما ستاره این دیدار مهدی ترابی بود.

هافبک تکنیکی و سرعتی پرسپولیس نه تنها دو پاس گل به اسدی داد بلکه در طول بازی بارها به قلب دفاع حریف زده و مدافعان تیم محمود فکری را آزار داد. مهدی ترابی که ۳ کارته بود در دقیقه ۷۲ با تصمیم درست یحیی گل محمدی تعویض شد و جای خودش را به امید عالیشاه داد تا دربی را از دست ندهد.

در همین راستا شنیدیم باشگاه پرسپولیس و مدیران آن به ستاره خود قول داده اند طلب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی قدیمی مهدی ترابی را پیش از سال جدید ( ۱۴۰۱) پرداخت کنند. این هافبک ملی پوش نیز با شنیدن این وعده با انگیزه مضاعفی برای پرسپولیس بازی کرد و نمایش خوبی هم ارائه داد.

مهدی ترابی پس از بازی با مس رفسنجان در مورد مشکلات مالی و وضعیت تمدید قراردادش گفته بود: «دیگر نباید در این مورد صحبت کنیم؛ چون هیچ قدم رو به جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود چرا که هفت تا از بازیکنان ما قراردادشان تمام است. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند بچه‌ها نمی‌توانند تمدید کنند. با من هیچ مذاکره‌ای برای تمدید نشده است و فقط گفتند نامه زده شده که ما ندیده‌ایم!» برهمین اساس چند روز پیش مدیربرنامه های مهدی ترابی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته و با رضا درویش و مدیران این باشگاه ملاقاتی انجام داد.

پس از این دیدار، اخباری به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه «مهدی ترابی برای تمدید قراردادش دو شرط مهم دارد. اولین شرط او پرداخت طلب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی اوست که ظاهرا از دوران مدیریت اسبق تا امروز پرداخت نشده است. دومین شرط ستاره خط میانی پرسپولیس تسویه حساب فصل جاری است. مهدی ترابی خواسته است تا دو سوم از مبلغ قراردادش واریز شود تا بعد در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنند.»

حالا شنیده می شود باشگاه پرسپولیس با شرط اول شماره ۹ موافقت کرده است. آیا مهدی ترابی قراردادش با پرسپولیس را پس از واریز مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی تمدید می کند یا اینکه...؟ باید منتظر ماند و دید!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها