يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۱۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
محمدخانی:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دربی باید انتحاری بازی کنند چون اگر برنده نشود قهرمانی از دست خواهد رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ناصر محمد خانی در مورد دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه نیاز به برد دارد و یحیی‌ گل‌محمدی هر آنچه در چنته دارد، در این بازی باید رو کند. این تیم باید انتحاری بازی کند. به نظرم مساوی یا باخت در این بازی مساوی است با از دست رفتن قهرمانی لیگ، چون اختلاف امتیازی با استقلال زیادتر خواهد شد. 

وی افزود: اگر پرسپولیس برنده دربی شود فقط سه امتیاز از استقلال عقب‌تر خواهد بود و در آن صورت منتظر بازی‌های بعدی خواهیم بود تا ببینیم مقابل دیگر رقبا چه نتایجی رقم می‌خورد اما اگر فاصله امتیازی به 9 برسد جبرانش تقریبا غیرممکن می‌شود. پرسپولیس توانایی پیروزی در دربی را دارد.

این بازیکن سالهای دور سرخپوشان ادامه داد: شکست بدموقع مقابل نفت آبادان این شرایط را در جدول لیگ رقم زد. به هر حال در دربی نمی توان گفت کدام تیم برنده می‌شود رقابت دیرینه‌ای با استقلال داشته‌ایم و تمام دقایق و نتایج این مسابقه در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود. هنوز در مورد دربی‌های چندین دهه قبل صحبت می‌شود.بازیکنان پرسپولیس از نظر فیزیکی و روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند و از اعتماد به نفس خوبی هم برخودار هستند و می‌توانند استقلال را شکست بدهند. 

مربی اسبق پرسپولیس  در مورد بحران دروازه‌بانی در این تیم عنوان کرد:متاسفانه از حامد لک انتقاد‌های زیادی در این روزها می شود او دروازه‌بان خوبی است اما اشتباه‌های فاحشی که  در دو سه بازی اخیر تیم داشت باعث این انتقادها شده در حالیکه او دروازه‌بان خوبی است و اشتباه هم پیش می‌آید. حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا هم برای پرسپولیس خوب دروازه‌بانی کرد. 

محمدخانی در مورد احمد گوهری گفت: او دروازه‌بان جوانی است و باید تلاش کند و از فرصت‌هایی که به او داده می‌شود نهایت استفاده را ببرد و خودش را نشان بدهد. علی پروین همیشه می‌گفت بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید شش ماه یا یکسال بعد به تیم ملی برسد و گرنه عقب می‌افتد. 

وی در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه دربی اظهار داشت: پرسپولیس محکوم به برد است. 2 باخت در این فصل داشته و باخت به نفت آبادان هم خیلی بد بود با این حال باید در این بازی برنده شود و پیش بینی می‌کنم پرسپولیس 2 بر یک برنده شود. 

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه مرد اول دربی چه کسی خواهد بود، گفت: گلزنان همیشه مرد اول دربی هستند البته هافبک‌ها زحمت زیادی می‌کشند اما بازیکنی که گلزنی کند و با گل او تیمش برنده شود مرد اول مسابقه خواهد بود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها