أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۳۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
داربی ۹۸؛
سرمربی‌های استقلال و پرسپولیس در دوران بازیگری و مربی‌گری‌شان در این دو تیم عملکرد متفاوتی داشته‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، داربی ۹۸ پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر روز پنج‌شنبه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه این داربی حضور بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمربی است. یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی در طول دوران بازیگری و در دوره حضور خود به عنوان سرمربی سرخابی‌ها، داربی‌های متفاوتی را پشت سر گذاشتند و هر کدام عملکرد منحصر به فردی از خود بر جای گذاشتند.

در جدول‌های زیر عملکرد سرمربی‌های استقلال و پرسپولیس در داربی‌های پایتخت، در دوران بازیگری و سرمربی‌گری‌شان مشاهده می‌کنید:

سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی بازی برد مساوی باخت
به عنوان بازیکن ۸ ۳ ۴ ۱
به عنوان مربی ۷ ۱ ۶ *

یحیی گل‌محمدی همچنین سابقه گلزنی در داربی ۵۴ را دارد و موفق شد گل‌ پیروزی بخش تیمش را در آن داربی به ثمر برساند.

* ۲ بازی از داربی‌های یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی برگزار شده است که آن بازی‌ها در وقت قانونی با نتیجه تساوی پایان یافته است و در نهایت آبی‌پوشان در ضربات پنالتی پیروز میدان شدند.

سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی بازی برد مساوی باخت
به عنوان بازیکن ۱۵ ۴ ۷ ۴
به عنوان مربی ۵ * ۴ ۱

فرهاد مجیدی سابقه گلزنی در داربی را نیز دارد و موفق شده در این مسابقات ۴ گل به ثمر برساند.

* ۲ بازی از داربی‌های فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌ها در مسابقات جام حذفی برگزار شده است که آن بازی‌ها تا پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه تساوی به پایان رسیده  و در نهایت استقلال در ضربات پنالتی برنده این ۲ داربی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها