أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۳۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
در حالی که قرار بود داربی تهران با حضور ۲۰ هزار هوادار برگزار شود، تاکنون بیش از ۱۸ هزار بلیت این دیدار فروخته شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، روز پنج شنبه در حالی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی روبروی هم قرار می‌گیرند که طبق گفته مسئولان سازمان لیگ، قرار است ۲۰ هزار بلیت فروش برای این دیدار فروخته شود که تاکنون بخش زیادی از بلیت‌های این مسابقه به فروش رفته است.

آمار باقی مانده از بلیت‌های فروخته شده نشان می‌دهد که هواداران استقلال و پرسپولیس به نسبت یکسان بلیت خریده‌اند.

تا ساعت ۱۳:۲۵ ظهر روز چهارشنبه، بلیت‌های استقلال و پرسپولیس در جایگاه و روبروی جایگاه با قیمت های ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان بصورت کامل فروخته شده است. در طبقه دوم نیز در قسمت جنوبی برای استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها بلیت‌ها کامل فروخته شده است.

در قسمت شرقی و غربی طبقه دوم نیز همه بلیت‌ها فروخته شده است و در بخش شمالی طبقه دوم ورزشگاه آزادی ۶۳۵ بلیت برای پرسپولیسی‌ها و ۶۳۷ بلیت برای آبی‌ها باقی مانده است. قیمت تمام بلیت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی ۱۰۰ هزار تومان است.

نود و هشتمین داربی پایتخت عصر روز پنج‌شنبه در استادیوم آزادی در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها